This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Foto van een "bijna" complete storm.

Joor

Craneburgt
Nou, daar is dan de eerste foto, zal binnenkort deze post nog editten en er een plaatje van de gehele machine toevoegen.



Hierboven waar ik me de afgelopen twee dagen mee bezig heb gehouden. Busje maken i.p.v. telleraandrijving. Bracket maken voor de grotere schijf.




Hieboven het behoorlijke verschil in schijfdiameter tussen een originele 190mm en de oversized 220mm.
 
dat ziet er inderdaad best wel opwindend uit!
Mooie voorvork:~
Is dat carbon op dat wiel? If so, hoe heb je dat echt gedaan:?
 
Mooi ding Joor, paar vraagjes

- Waar heb je die carbonlook-velgen vandaan? Of hoe heb je de originele zo gemaakt?
- Hangt jouw radiateur vrij laag? Krijgt hij lucht via de onderste spleten in de voorkap & achter het achterwiel?

Verder supermooi-spul, ik heb er wel vertrouwen in
 
carbonlook velgen kan via freddy.

maareh, joor. voor een 220 schijf heeft braking gewoon een bracket. Maar hoe maak je zo'n bracket, want ik moet mijn 250 schijf met me F32s combineren en daar maakt braking geen bracket voor.
 
Die carbonlook op de velgen is echt bruut Verder ben ik heel benieuwd naar de rest
 
Carbonlook velgen: Carbonlook velgen en al het andere wat ej in carbon wilt hebben kun je bij Koopmans laten doen. Het cabon-effect wordt de kleur van de ondergrond. Dingetjes zoals notenhout en marmer :s kunnen ook.

Bracket: Heb ik zelfgemaakt omdat het standaard bracket van braking NIET past. Bij de F32 voorvork zit een klauw met een andere afstand tussen de ophanggaten. Zelf maken vond ik leuk. Ik heb wel meer zelfgemaakt dingetjes zoals dat spruitstuk, leuk om te doen en ziet er wel geinig uit.

Radiateur: Die zit er dus nog niet in, ik heb ook nog geen flauw benul waar ie/ze gaat/gaan komen.
 
die voorvork, ben jaloers op je is nl. HET ontbrekende deel van m'n runner. en complimentjes over je velgen ziet er echt mooi en speciaal uit.
 
Ziet er zeer gladjes uit.....
voor een piaggio ben benieuwd of het ook bruut gaat presteren.. zie je op een volgende meeting dan he :W
 
Die voorvork is gewoon prachtig, een kunstwerk
Schijf ziet er ook lekekr uit. Ben benieuwd naar volgende pics

Wat is de setup? op scooterbase stond nog geen uitlaat bij enzo
 
Mooi. Nooit eerder gezien dat carbon look op de velgen.

Jammer dat de schijf niet zwevend is, had het nét nog wat bruter gemaakt.

Verder ziet het er allemaal netjes uit.
 
Nice ding, die voorvork + remschijf maken zo'n ding altijd een stuk bruter. En het werkt natuurlijk beter, wanneer kunnen we de rest verwachten?