Forummembers gespot in het wild :)

Status
Not open for further replies.
Originally posted by SanderB
Ik ben een paar keer herkend tijdens uitgaan door wat gasten hiero, in de doelen om precies te zijn.
Heb ze nog op de foto volgens mij, maar geen zin om ze op te zoeken ;)

Hehe... De Doelen is bij ons in de stad (Oosterhout) het bejaarden tehuis:)

Mare ik kom Scooby dagelijks tegen. Is een goeie maat van me. Ben gister nog bij um langs geweest....
 
Mjah, vind het een beetje flauw om meetings en scooterzaken als "spontane" ontmoetingen te zien :|... Natuurlijk kom ik daar een hoop forummembers tegen... Als ik dan een lijst moet gaan geven, kom ik bij elke lijst van een beetje die-hard terecht...

Spontaan voor deze week; zaterdagavond, Time Out; DAW... En Mark Flugel reed ik gisteren achter :)
 
Ik reed laatst met een kameraad in delden onder de vossnbrinkbrug door, krijg ik ineens een schreeuw naar mn hoofd, ''Die stickers wil ik zien!" :D

Twas Martini die een jointje aan het roken was, maar dit verhaal is bekend:p
 
Ik rij remi af en toe bijna overhoop maarja die woont hier vlakbij. Verder stond ik zaterdag in de winkel tijdens mn werk werd ik aangesproken door ehm......extreme nog wat :) aardige kerel.
 
Ik ben nog nooit spomtaan iemand tegen gekomen , maar dat zal wel komen omdat er geen members in de grote stad wonen 8P
 
Originally posted by D10N
ben nog niemand tegen gekomen :(

maar er woont dan ook niemand in dit gat

(gorinchem)
ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke provincie de meeste forum members uithangen. Als iemand ff alle provincies geeft maak ik er een poll van.8)
 
Re: Scootertuning/Scooterforum.net members gespot in het wild :)

Originally posted by Martini
Sta ik met een maat van me in delden een dikke joint te roken onder de vossenbrinkbrug in delden.
Waarom doe je dat ign onder de vossenbrinkbrug?
 
Ik heb niemand gezien.. En niemand heb mij gezien :?

Maybe moet ik het 'post pics van jezelf' topic maar eens gaan doorspitten.. misschien zie ik dan meer forumpiepels :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top