Forummembers gespot in het wild :)

Status
Not open for further replies.
hebo-aeroxje @ uitgaansplekje in nijkerk :)
razma @ lely gespot, emankcin, jaapD, masteralbert en vast nog wel meer die ik niet herkend heb.
 
Ik heb er ook enkele ontmoet @ Oisterwijk:

Boyd
Joost@aerox
Karoshi
Jeffreyrovaart
Gomer_Pyle
Speedy Tjai
RobvdZande
Sisqo16
R-U-D-G-E-R
Razma
 
ik kom bijna nooit forum-members tegen..

zitten er ook niet zoveel in tilburg vlgns mij...

vorig jaar kwam ik dirk (mendophir) elke pauze tegen op school.. en hasjsnake herkende ik wel van zen scoot (maar zie em nou alleen nog maar fietsen?)... thats about it

edit: ik zie ook vaak een hele snelle runner rijden... maar ik weet niet of ie nou van R-U-D-G-E-R... of van (zen broertje) Sisqo16 is..?
 
Last edited:
ikke

jeffrey maar ja kom ik elke dag bijna
joor
mol
mhramey
tinne
zip mhrspeed
jeroen
boyd
joost
derek
arnoud
hasjsnake
mossel
raalf
razma
laurens
DvO
B0em
Cozmo
Freezer
dieter

Teveel om op te noemen komen er elke keer weer zooi bij
 
Ik kom nooit iemand zomaar tegen, alleen met meetings.

Er wonen zo weinig ST.net members in de buurt, alleen S|<eTc|-|y en Romanov...
 
Owja ik ben ook nog een keer bij de meeting op truckstop Acht in Eindhoven geweest een heeeele tijd terug, daar heb ik uiteraard ook het een en ander leren kennen. Incl. de legendarische Daanje :p
 
ik zie SanderB wel eens voor een winkel ruit staan

laatst zat ik op een bankje in de stad, zat een dewd me raar aan te kijken, ook een forum member, bleek na een PM

ik zie tuned Neo's wel eens, woont ook in almere

en verder zie ik regelmatig die hard members like arne arne en arne
 
Ik ben Ozdorp een keer tegen het lijf gelopen tijdens uitgaan met een niet nader te noemen alcoholpromilage :)

Ik zag btw vorige week een zwarte Seat Marbella in Heemstede rijden met een Scootertuning.net sticker op de achterruit...iemand die zich aangesproken voelt? :D
 
Originally posted by SanderB
Ik ben een paar keer herkend tijdens uitgaan door wat gasten hiero, in de doelen om precies te zijn.
Heb ze nog op de foto volgens mij, maar geen zin om ze op te zoeken ;)

Hehe dat was ik :p Heb je die asspic van die vriendin van me nog? ;)
 
ik ben Daantje of daan wel een paar keer tegen gekomen(niet daanje dus) en arnold-MHR dacht het was in E'hoven @ fontys, stond ze uitlaat op school schoon te maken (na een lekkere winterse zout rit:p)

verder niemand dacht ik zo

owjah ik heb enrico ze scoot es irl gezien :rolleyes:
 
ik kom aralfa regelmatig tegen, en tomaaz zie ik nog welles.
en ties kwam ik zomaar tegen in groningen :p heel toevallig ik kwam zijn scoot kopen en toen zag ik hem.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top