forum members chicckie

Doed, beter vraag je aan haar wat ze nou in godsnaam met jou moet man.

Pff, waar gaat het heen met deze wereld:|

Arnie, gefeli hoor:) Kom maar eens een keer langshuppelen met haar als je weer ijsjes hebt 8)

Originally posted by Rolf
Doed, beter vraag je aan haar wat ze nou in godsnaam met jou moet man.

Pff, waar gaat het heen met deze wereld:|

Arnie, gefeli hoor:) Kom maar eens een keer langshuppelen met haar als je weer ijsjes hebt 8)
STFU :|

Maare dankje :) Zal ik zeker doen :P

S-Video.jpg

a.u.b. geen gezeik over dat ze majorette is ofzo. Ik had eerst ook zoiets van hmm, okeej, maar ze is er erg serieus mee en doet ook landelijke wedstrijden enzo, dus niet alleen loos beetje over straat huppelen. Mja, pakjes heersen wel:)

gast, geen gezeik van mij, ziet er toch goed uit, en als zij dr serieus mee besig is is dat goed... ja toch?
btr dat ze ERGENS serieus mee bezig is dan dat ze nerges serieus mee besig is....:p

Mja, dat ze er goed uit ziet, daar gaat het niet om. Het gaat er om dat er vaak wat minachtig gedaan wordt over wat ze doet, en dat vind ik niet passend, en geloof me, als ik dit niet had neergezet was het wel gebeurd. Prefentief dus:) Helaas is een deel van het forum wel zo kinderachtig, jij niet hoor:)

Misschien best wel raar dat ik het er bij voorbaat al neerzette, mja, leek me beter.

Het gaat er om dat er vaak wat minachtig gedaan wordt over wat ze doet, en dat vind ik niet passend, en geloof me, als ik dit niet had neergezet was het wel gebeurd.
hmm, als ze dat veel doet, zal ze wel lenig zijn 8)

Ik zal binnekort ook een foto van me vriendin plaatsen. We zitten nu inmiddels op 3 weken en 1 dag, en zit aardig snor. En omdat het nu aardig serieus is, moet ik haar maar aan jullie voorstellen :).

Heb alleen geen recente foto's meer....en de zon doet wonderen :D.

Kijk zoiets bedoelde ik dus. Lekker belangrijk Mathijs.

neeh joh ik heb daar zelf ook gezeten dus ik weet waar ik over praat hoor! heeft verder ook niks te maken met die foto!

Last edited:
hè master ik denk dat jij een verkering had met mijn nicht. die kristel is namelijk een meisje die heeeel goed gelijkt op een nicht van me. die heet ook kristel en ze is van omstreek leuven klopt dat???? en ze heeft ook nog een zussie

HIERO

dat is r.. k heb um maar ffies voor je gemaakt 8)

*edit: hmzzz hij doet ut nog niet.. alleen maar als je um copyd in je adresbalk..*

Last edited:
Back