Fontio's Purple Sunshine

Status
Not open for further replies.
ding ziet dr gelikt uit! Ben benieuwd hoe je blokje gaat rijden, ding heeft behoorlijke potentie ;) Deze keer geen diesel erin flikkeren he :D
 
UPDATE 18-03-08


Lange tijd niets gehoord. maar heb niet stil gezeten.

Ik kon goedkoop aan een zenith komen. dus ding gestript, en uiteindelijk is er dit nou van over :p

[ir]http://i164.photobucket.com/albums/u34/Fontio/Fotos-0135.jpg[/ir]

daar komt dus een mina blok onder, en word de sprinter voor 2008.

Nu ook wat meer gedaan aan de rox, voorvork max verlaagd, 265mm veertje eronder. En me achterkap is ver gevorderd. ander stuur erop, maar moet ook nog een andere clamp op en me rempotjes aanpassen. Dit is nog erg gebeunt zo :p

DSC_0007.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0002.jpg

DSC_0009.jpg


ik zal beide projecten een beetje bijhouden hier, me cilinder is trouwens vastgelopen, meerdere plekken ligt de wand eruit. zit nu te denken om met een andere cilinder te gaan rijden.

Tot ooit!
 
Wat weegt zo'n zenith frame nou eigenlijk?
Komt niet het aerox blok onder?

Iig suc6 ermee.

Grtz Hans
 
Stuurtje staat erg goed!
Achterkap lijkt wel een vliegtuig van de achterkant, maar ik vind het in ieder geval niet lelijk
 
Wat weegt zo'n zenith frame nou eigenlijk?
Komt niet het aerox blok onder?

Iig suc6 ermee.

Grtz Hans
Wat het weegt, ik zou het niet weten, we hebben geen weegschaal, is bijna onmisbaar met de gewichtshype he :p
en nee, komt ander blokje, van robbb.

Vind je aerox echt top :W
Alleen die achterkanp is veelte bol imo, voor de rest is het wel strak :)

Thnx
maar die achterkap ziet er heel groot uit, dmv camerapositie enzo, zal wel is foto posten van een afstandje :p

Kappen zijn erg nice:~
Stuurtje staat hem ook erg mooi:)

thnx

roxje begint er al vet uit tezien:~

ben benieuwd wat je van je zenith bakt :p

thnx, en gaat goed komen, je ziet het op meppel als het goed is ;)

Stuurtje staat erg goed!
Achterkap lijkt wel een vliegtuig van de achterkant, maar ik vind het in ieder geval niet lelijk

straaljager ass :p en stuurtje heeft nu echt zeer weinig speling met de voorkap, moet dus nog andere clamp op, hoop dat het dan nog steeds goed eruit ziet...

tijd voor een nieuw blok mark:p

zie je van de week wel verschijnen

suc6 met je rox

ciao

thnx, en komt goed.... die T-line ligt al te wachten :kwijl:



even dat fotoje van een afstandje
DSC_0031.jpg
 
Last edited:
Wat het weegt, ik zou het niet weten, we hebben geen weegschaal, is bijna onmisbaar met de gewichtshype he :p
en nee, komt ander blokje, van robbb.

Een hype zou ik het niet noemen, het wordt gewoon duidelijk voor iedereen hoeveel invloed gewicht heeft.

Door enkel de juiste keuzes te maken tbv de gebruikte frame's ed en het wegslijpen van overbodige dingen kan je al een aantal tiende seconden winnen...

Heb het zelf ervaren toen ik overstapte van mijn slider naar mijn sonic waar ik nu op rijdt...

Ik vind het ook mooi om een vette scooter te zien met mooie kappen en mooi kleurtje maar die keuze maakt iedereen voor zichzelf natuurlijk.

Ieder z'n ding natuurlijk...

Grtz Hans
 
tjah, ik ga het nu beide doen :W

kan het niet laten om te polyesteren enzo;) toch beetje afshowen altijd he met wat je zelf gemaakt hebt :)

maar naarmate het vorige seizoen ten einde kwam merkte ik dat ik gewoon sneller wilde, en daarom dus de zenith nu. alhoewel daar weer zware aanpassingen aan komen, om de sterkte te verbeteren, en het mogenlijk maken om een mina blok er onder te krijgen....

maar sneller als de rox zal het wel gaan, althands daar ga ik vanuit :)
 
tjah, ik ga het nu beide doen :W

kan het niet laten om te polyesteren enzo;) toch beetje afshowen altijd he met wat je zelf gemaakt hebt :)

maar naarmate het vorige seizoen ten einde kwam merkte ik dat ik gewoon sneller wilde, en daarom dus de zenith nu. alhoewel daar weer zware aanpassingen aan komen, om de sterkte te verbeteren, en het mogenlijk maken om een mina blok er onder te krijgen....

maar sneller als de rox zal het wel gaan, althands daar ga ik vanuit :)

Als je hem enkel en alleen maakt voor het gewicht gaat het idd een lelijk ding worden met gekke velgen combinaties ed.
Ikzelf kies ook voor een middenweg maar dat gevoel had ik dus ook... als het eenmaal rijdt wil je uiteindelijk toch sneller en sneller...

Die snellere tijd zal wel goedkomen met de juiste spullen :)
 
update 24-03-08


gisteren (edit: eergisteren) is mijn zenith frame gelast. genoeg geluld, foto's!

[ir]http://i164.photobucket.com/albums/u34/Fontio/Fotos-0172.jpg[/ir]

[ir]http://i164.photobucket.com/albums/u34/Fontio/Fotos-0175.jpg[/ir]

oja ook ff opgeruimd, als er iemand nog een hyosung sf 50 wil met gare kappen en zadel en stuur zonder kenteken moet je op schieten :p

[ir]http://i164.photobucket.com/albums/u34/Fontio/Fotos-0173.jpg[/ir]

Wat er dus nog allemaal moet gebeuren:

Tankje maken, en montage onderdelen
Accubakje maken
Radiateur ophanging maken en pompje aansluiten
ontsteking en kill switch installeren
stuurdelen passend maken
zitje bekleden, of dempend maken
Alles borgen
Gas, en remmen aansluiten
Frame/voorvork spuiten

En natuurlijk het andere blokje opbouwen wat ik morgen op ga halen :)
Verder staat de rox nu op pauze, de zenith moet voor meppel af zijn.

De groeten!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top