Fontio's Purple Sunshine

Status
Not open for further replies.
Ziet er vet uit ;) kleur is echt :~ ... heb je nooit last gehad @ carbu(overlopen enz?) aangezien je het malossi spruitstukje zo gebruikt (zonder wig) ?

Suc6 verder
Grtz Robby
 
ja overloop problemen heb ik nou nog steeds, aan de achterkant word dan ook me uitlaat mooi geolied door de benzine die er op komt :7 levensgevaarlijk eigenlijk maja...

Maar heb hem tog nog goed lopend gekregen, en ik ben persoonlijk wel fan van een enkel spruitstukje. zonder wig of wat dan ook :)

ps: waar kun je de code's voor de smileys zien :7 ik ben sf.nl gewend
 
in een kadertje heel vanonder op elke pagina behalve de pagina's waar je al aan het posten bent als je me verstaat :p



dit is kopie van het kadertje nu moet je dit alleen nog trugvinden en smilies aanklikken...ik kan het echt niet makkelijker maken :p;)

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
code is Aan
HTML code is Uit
Trackbacks are Uit
Pingbacks are Uit
Refbacks are Aan
 
Zo weer even een kleine update

me delta was ernstig gaar, hij liep aan op me koppelingshuis omdat hij krom was, sigmenten ver versleten enzo, wat doe je dan, je gaat een nieuwe halen, en nog een extratje meegenomen..


s0042gr1.jpg


juistem een v-force 3
Alleen kreeg ik met geen mogelijkheid die malossi zwarte trekveren erin, dus maar omega zwart erin, dat was te slap, malossi rood kreeg ik er wel in, en dat reed goed :D maja al met al was de koppeling al een keer uit de bankschroef geschoten, bijna tegen me voorkap aan :confused: en waarom stond me voorkap daar, om hem ff wat netter te maken :D

fotos0050zs0.jpg


en ff de v-force gemonteerd

s0043xx3.jpg


en natuurlijk ff gereden, zo stond hij erbij

s0045jh7.jpg


toen tog nog maar wat kappen herspoten, omdat ze waren gaan reageren

fotos0052iv2.jpg


Ook nog maar 2 nieuwe bandjes gehaald, pirelli evo 22 140/60-13 achter en evo21 130/60-13 voor

s0053rs0.jpg


ook maar een kickstart meegenomen toen, maar meteen gemonteerd op me chrome carterkap, ff gemonteerd om te kijken hoe het er uit ziet :D

fotos0056sn2.jpg

s0057pu7.jpg


Nou voor zover dan, ik ben me voorpoten op dit moment opnieuw aan het spuiten, en me z-kappen ook. Dan alleen nog onderbak spuiten, en binnenkappen overnieuw, maar dat kan nog even wachten :)
 
vond maar al te kut ... ik verlies daar op die foto van je in best:p
jongen in oranje shirt met rossi helm .. op donker groen neos frame :( snik
maar ziet der wel al stuk vetter uit met dat kleurtje ben benieuwd
 
het scheelde idd niet veel op best, en ik wil hem ook wel is helemaal in elkaar zien zitten, maar dat zit hij hopenlijk op meppel :D
 
is goed gertje, en danny, het zit nou al weer tegen met spuiten, ik word er gewoon echt moe van, echt moe, ik denk dat ik me voorpoten ga stralen, en binneste gepolijst, en dan maar nieuwe z-kappen ofzo :(:(:(:(
 
Nou maar weer even een update, ik heb lang zitten twijfelen of ik deze foto's eigenlijk wel wilde posten. maargoed, het mag duidelijk zijn dat de binnenkappen, onderbak, en z-kappen iig niet zo blijven :D


15236111yf0.jpg

52185576ko8.jpg

52747939uh1.jpg

87758520ah5.jpg

84614020rr6.jpg

38543502qz2.jpg

99552017cs5.jpg

28653281he9.jpg

23878983du3.jpg

10zb6.jpg

11nu3.jpg

12xn4.jpg

13rp9.jpg

14ej0.jpg

15up6.jpg

16jz5.jpg


de foto's spreken voor zich denk ik. ik heb een tp carterkap thuis liggen, die word gepolijst en dan gemonteerd :)

en weer nog 1 op meeting goirle, me racegaas was er uit gevallen door het landen van een wheelie ofzo, of door de wind, ik zou het niet weten.

17ci8.jpg


Dat was hem weer, volgende update zal waarschijnlijk na meppel zijn

Ooooi!
 
Hij is zeker netjes geworden mark :D
Zijn die Z-kappen het resultaat van een andere ondergrond voordat je je paars ging spuiten?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top