Purple Rally Ac

Status
Not open for further replies.
Yeah right :D

Je had mijn complimenten al gekregen eergisteren, dus hoef ik niet nog een x te doen... Mooie dieppaarse lak :W
 
HAHAHAHAHA.... laurens.... me voorrem deed het niet :D

edit: ga denk ik maar ff een branking bestellen...
 
ding ziet er echt vet uit, had @ lely nog ff met je staan praten voordat je @ testbank ging. Over die gast voor je met pia met die pro race pijp.
 
ik stond te kijken, en jij stond te wachten op je beurt. Rood tshirtje aan. Voor je was zo'n oudere kale gast met een kaploze pia scoot. Met een std evo en pro race pijp. Kerl scoorde 17 pk oid. Je had toen iets dat ie met een andere pijp hoger zou scoren en ik zei dat het wel @ pia pro race is en geen mina. Mja boeiend;) Je scoot was gewoon vet:)
 
ik vind dese Rally echt heeeel erg mooi, ik zag je vaak vlammen @ rechte stuk en wheelies trekken

netjes....
 
Originally posted by Marcel-NRG
ik vind dese Rally echt heeeel erg mooi, ik zag je vaak vlammen @ rechte stuk en wheelies trekken

netjes....

sssssssssst... Want dit mocht niet0?
 
Nog ff wat pics van een duitse site geplukt... Heb het op het moment gehad met dat schijt ding ik keek er dus ook ff niet meer naar dus ook geen vette pic je zult het hier mee moeten doen...:
bild81.600x450.jpg


bild82.600x450.jpg
 
Ik vind hem echt vet. Die sr velgen staan er echt super onder. Ik heb er eigenlijk helemaal niks op aan te merken en trust me dat gebeurd niet vaak :) Kwou btw net dezelfde pics als jij gaan posten kzag m toevallig op tunescoots.de :p
 
he floran, hiero andre

vind je scooter maar net nix!! haha

nee or je weet wat ik r van vind! ik hoop verdere vooruitgangen te zien van dit ding!!

xxx andre
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top