This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Extreme SFX Beuning

Ziet er supernetjes uit mark!!!
ik dacht dat we de site voor Meeting Best van 12 Juni gingen maken
toen kwam william met het idee om je sfx in elkaar te gaan zetten haha
en je uitlaat blijf ik raar vinden :X
nog veel succes ermee!!
 
PTT NRG said:
Als je de boel verder weg haalt naar boven toe, ga je door het carter heen..
als je goed kijkt kun je ook zien dat het een opstaande rand is waar je tegenaankijkt, en niet de dikte van het bruggetje ..

Dik project dit! ben benieuwd...


Aha... laat maar.
Ik heb geen verstand van Honda, alleen van Peug :+
 
Erg netjes allemaal, alleen jammer dat het nooit veel vermogen kan leveren door zo'n uitlaat.
 
ABT said:
Erg netjes allemaal, alleen jammer dat het nooit veel vermogen kan leveren door zo'n uitlaat.

Das precies de reden waarom ik over een tijdje handmade uitlaat moet hebben... 8) haha
 
Wat ik nou niet snap he, hoe kan je met een AC nou een binnenrotor hebben? Waar haal je de koeling vandaan dan?
 
Gisteren mijn cilinder weggebracht naar Twins, vandaag alweer op kunnen halen. Eindelijk is mijn cilinder dus getuned :W.

Foto's zeggen meer dan woorden, dus:




Nu maar eens wat dingen proberen met de afstelling...
 
hoezo poortjes erbij? mhr-r heeft standaard al fluiters hoor!

hijs wel netjes bewerk! is je hemd ook gedaan?
 
je kan ook zien dat de fluiters er eerst ook inzaten , op het stukje meer naar de uitgang van de poort is niet geslepen . Waarom zeg je dan dat je er nog niet zaten eerst :?. Wel netjes dat je zog zoon ding nog netjes maakt .
 
BT&D said:
je kan ook zien dat de fluiters er eerst ook inzaten , op het stukje meer naar de uitgang van de poort is niet geslepen . Waarom zeg je dan dat je er nog niet zaten eerst :?. Wel netjes dat je zog zoon ding nog netjes maakt .
De uitlaatpoort zelf was eerst idd een ovaal, dat sloeg op 1 post eerder die vroeg of de vorm van de uitlaatpoort eerst ovaal was (zonder dat dit iets te maken had met de fluitpoorten) lijkt me logisch dat die er niet bij zijn gemaakt 8P
 
Heel simpel, er werd gevraagd of het een ovale uitlaatpoort was...
Het was idd een ovale uitlaatpoort (met fluitpoorten). Maar nu is hij niet echt ovaal meer.
Dat is het hele verhaal |(
 
Weksel said:
Zeer vet project, ik denk dat ik hem ook wel zie knalle in Best neem ik aan??
lijkt me een domme vraag whahaha, alleen hopen dat hij dan fatsoenlijk afgesteld is...