Cihad's Extreme Evo SR -RsB Tuned-

Jow sander waarom heb je niet meer foto's van de gele voorkap eropgezet ?? btw je moet me ff helpen siteje fixen snap er geen bal van xie je morgen tjauw
 
SuperDanny said:
tis wel mooi maar lijkt het aan mij of is het project pagina hele tijd van de aardbodem verdwenen? :S

serieus kappen nou daarmee, ik heb al eerder op je gereageerd, het is een projectpagina, dus als er dingen zijn aangepast en ik wil ze hier neerzetten dan post ik ze.

Leuk dat je interesse hebt in dit project, maar door je reacties ga ik echt niet meer eraan werken ofzo... Verder is dit ding in volle gang maar post ik pas weer een reply als we echt flink zijn opgeschoten, pics van voorvorkjes schuren e.d. zit niemand op te w8en, dus gewoon nog even geduld.

En Daim: uhm de scooter van martijn zal ws ook nog wel een project worden, dan meer pics erover - tis immers zijn kap
 
Witte_@_SR said:
Een concurrent erbij+ralf+..gaat helemaal goed komen met deze SR!

@Superdanny...als je nix nuttigs weet te posten zeg dan gewoon nix:L..Denk jij dat een project binnen een week af kan zijn ofzo:|

jij moet je mond houden


@ burn, zo bedoel ik et niet, ma als ik bijv na 2 weken ofzo weer wil kijken of je vorderingen heb, kan ik et project nergens vinden :S en dat bedoel ik juist met van de aardbodem verdwenen maja ik weet dat et nie zo heel snel gaat allemaal, ma tis jammer als je et project niet meer kan vinden en heb toch serieus goed gezocht, een half uur lang en hij is weg :S das wel raar (zit op stage dus zit veel projecten enzo te bekijken :P)

(heb zelf ook project rox gehad dus weet wel dat et nie zo snel kan gaan)
 
BurN said:
We hebben de test voorkap, meegespoten in geel - en op een srww gehangen! dit is dus de 1ste versie!,

Laat allemaal aub weten of jullie dit een vet ontwerpje vinden. Bij cihad plaatsen we dan ook die "oogjes" achter de voorkap.

attachment.php


* Bow * -:-

Denk dat het mooier is als je knipperlicht ook vlak maakt, en natuurlijk nog ff netjes afwerken want ziet er nog btje slecht uit zo helemaal die rand en de hoeken :)

En ik denk dat zo'n andere sr middenkap ook mooier is, als je begrijp wa ik bdoel :rolleyes:

Heb je niet meer pics??

Greetz
 
voorkap ziet er goed uit, vraagje :P

kan je een foto maken van de binnenkant van de voorkap?

en miss is het mooi als je de knipperlichten voor dicht maakt en die kappen schuin doortrekt naar dat andere deel, dat je dus zeg maar van knipperlichten schuin naar die andere kap gaat, is wel vetjes :)
 
Afwerking wat is dat haha, Jongens die kap op de foto was nog niet af :)

Maarja hier wat kleine parts :), deadline is over een paar weekjes...

Kroonstuk blauw:

attachment.php


Vorkpoten:

attachment.php


attachment.php


En de velgjes:

attachment.php


attachment.php


Morgen nieuwe pics,
Ciao
 
Velgen zien er goed uit...mooie kleur:W
EDIT: Kzie dat onze projectnamen erg op elkaar lijken! Is niet met opzet gebeurd en als je wilt dat ik het verander moet je dat maar ff PM'en...
 
Dit project is inmiddels terug naar de eigenaar, het is rijdend enkel en alleen de kappen moeten nog gespoten worden.

Ws zien jullie deze scooter terug op legale meetings dit jaar, maar mijn werk eraan is klaar...

Vanavond oid slotje erop
Ciao
 
Back
Top