This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
TommiiY said:
hmm dus het id met mono arm en kiesler velg is van de baan, wel jammer , stond ook erg vet vond ik...
maar dit zal ook zeker goed gaan staan!!:W

greets Tommy

De mono arm is wel van de baan maar die kiesler velg niet
 
Mag ik vragen waarom? Bij elke scooter zou zo'n vork een custom-update zijn maar bij deze dan weer niet. Ik kon me nooit voorstellen hoe die mono arm in die hoek ooit normaal zou rijden, maar BT verzekerde me dat dat goed zou komen dus had dit niet verwacht
 
Exteem_Malaguti said:
De mono arm is wel van de baan maar die kiesler velg niet


noooooh, ben benieuwd hoe je dat gaat fixen dan ,

iig ben je wel zeer lekker bezig.. meot wel een custom show prijswinnaar worden denk ik:W
 
Update 27-7-2006

Veel mensen zullen nu wel denken dat mijn kiesler velg voor weg gaat, Maar niet getreurd vandaag de hele dag aan het draaien geweest. Hier dan ook ff en foto van, het begin van mijn adaptor is er.

FF een foto dan maar.
 

Kom met deze vork beter uit kwa kappen en spelling van de band, zou ik toch voor die monoarm gegaan zijn moesten mijn voorkap en onderkuip helemaal aangepast gaan worden zodat ik met met draairichting uit kwam. Maar als mijn monoarm recht stond had ik een hele open ruimte dat gewoon niet uit zag, Dat zou ook beteken dat mijn binnenwerk en onderkuip ook van de binnen kant ook strak gemaakt moest worden en gespoten. Maar dit gaat dadelijk ook wel netjes staan, en er is weer iets specials aan de maak waarmee die mono arm weer wordt vergeten
 
Ik blijf het idee hebben dat je 300 dingen tegelijk doet:$ 299 van die dingen vind ik erg mooi maar ik hoop dat het uiteindelijk ook 'af' komt. Als dat lukt ... alleen maar respect+ralf+.

De positie van je carburateur lijkt me eerlijk gezegd geen topper en ik zie ook niet echt waarom hij niet naar achter kan maar dat zul je zelf eerst wel goed bekeken hebben. Of het op deze manier werkt zal zich later wel uitwijzen met lopend blokje.
 

Dat de carb niet naar achteren komt te staan heeft zo zijn reden, en dat is dat mijn underseat helemaal vrij moet blijven ivm met iets. mocht hij toch naar achteren komen te staan ziet het er dadelijk niet netjes uit.
 
UPDATE 16-8-2006

Na een lang tijd naar mijn voorkap gekeken te hebben vond ik hem eigenlijk toch wel saai. Frame en alles is aangepast geworden, dan kunnen de kappen toch niet achterblijven.
Ben nu 3 daagjes aan mijn voorkap bezig geweest moet nog wat afgewerkt worden, maar zelf vind ik dat het resultaat er al mag wezen.
Kijk en huiver


 
Status
Not open for further replies.