This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Extreem malaguti F12

Status
Not open for further replies.
Netjes getuned en ziet er goed uit. Maaarr, schuurt de witte veer ophanging niet langs je uitlaat als ie begint te veren? Of valt dit allemaal wel mee?
 
Facilly said:
Netjes getuned en ziet er goed uit. Maaarr, schuurt de witte veer ophanging niet langs je uitlaat als ie begint te veren? Of valt dit allemaal wel mee?

Het motorblok zit vast aan deze blok, dus scharniert niet. Alleen waar die blok aan het frame zit scharnierd het. Zowel de DPR C30 als de Malossi passen nu, niet veel spelling maar net is net genoeg.
 
UPDATE 1-7-2006

Het eind van de onderdelen komt in zicht, nog een carb en krukas laten ompersen en dan heb ik het ver gehad met alles. Hier wat pics van de laatste onderdelen.

Het doosje


De onderdeeltjes
 
neostuner a.s.p said:
wat ziet dit ding er tog uber geil uiit
waanneeer ben je vanplan om er naar meetings mee te gaan?
lataa:*

ALs frame velgen remmerij en blokje klaar zijn, kappen zal nog iets te lang duren. Maar kan goed zijn dat jullie hem allen gaan zien als hij helemaal klaar is, maar we zullen zien.
 
ligt het aan mij of kan ik de foto´s maar voor een kwart zien? zeg maar 1/4 van de hele foto
 
Stijn P said:
ligt het aan mij of kan ik de foto´s maar voor een kwart zien? zeg maar 1/4 van de hele foto

ja, heb het ook :/.. zulke reacties en dan niet kunnen zien hoe het erbij staat
 
Update 24-7-2006

Nou maar ff snel een update ertussen door.
Ben eens gaan kijken hoe ik de cabr zou gaan plaatsen, eens geprobeert hoe ik het in gedachte had maar dat ging toch niet werken. Naar achtergericht wil ik niet dus daan maar weer een hoop werk op de hals halen voor het netjes uit te laten zien, hier dan ook ff wat pics van.

Zo komt de carb te staan, en dat ziet zwaar niet uit van achteren gezien.



En zo zal het ongevoor gaan worden ben er net mee bezig dus let nog niet op de afwerking.



Morgen zal er weer een leuke update volgens als alles volgens plan gaat, maar dat zulen jullie dan wel zien
 
Een hoop metaal
Omdat je het er niet vind uitzien, je carb stand. Verstop je hem...okee
Je kon hem toch ook gewoon naarvoren zetten. Dmv. wig oid. Kan je ook nog een leuk membraan proberen.

Succes met deze klus!
 
Tinne said:
Een hoop metaal
Omdat je het er niet vind uitzien, je carb stand. Verstop je hem...okee
Je kon hem toch ook gewoon naarvoren zetten. Dmv. wig oid. Kan je ook nog een leuk membraan proberen.

Succes met deze klus!

Voor wat hoort wat he.
Ik kwam niet uit om hem naar voren te plaatsen ook niet met wig ivm met vering en buddybak en dergelijke. nu mijn carb weggewerkt is heb ik ook geen luchtfilter meer nodig. En waarom zou ik nu geen ander membraam kunne proberen?
 
Furious Beta said:
vet, ben benieuwd naar de volgende update .

hoe ga je dat doen met filter? of geen filter?

Oi

Hoop dat ik dat ik die update morgen kan plaatsen want dan ben ik ook weer een mooi onderdeel rijker
En over die filter, ik rij dadelijk zonder omdat de carb daar toch redelijk afgeschermd zit.
 
Exteem_Malaguti said:
En waarom zou ik nu geen ander membraam kunne proberen?

Ik bedoelde er ook niet mee dat je alleen dan een ander membraan zou kunnen gebruiken, maar dat je dat OOK kan doen.
Maar als je geen ruimte hebt, houdt het op.

Of was is vergeten om een Membraancarb. te noemen
 
hoezo maak je je subframe niet ongeveer zo, dan heb je toch geen probleem met je caburateur lijkt mij, of zie ik dat fout






maar kerel echt wel super vet project
 
hmm dus het id met mono arm en kiesler velg is van de baan, wel jammer , stond ook erg vet vond ik...
maar dit zal ook zeker goed gaan staan!!:W

greets Tommy
 
Status
Not open for further replies.