Evolution Max Biaggi SR

danke :#

geld is nou wel ff op dus kga kijken wat ik met de buitenkant kan doen :)

ik ga nu toch maar een een vliegwieltrekker halen want ik heb nog steeds ruzie met het vliegwiel van die andere onsteking :p
 
Vandaag de onsteking maar even gemonteerd 8)

18hpigemonteerd.JPG


gasreactie is al lekker *D alleen de afstelling is nog echt brak, dus als ik wat geld binnen heb ff nieuwe rollen en malossi veren halen, en verder afstellen :)
 
zwarte trekkers, rode drukker er in idd en boeken :D

ontsteking ook goed gezet, of heb je daar nog geen tijd voor gehad/genomen? :p
 
staat @ 3.8 - 4.0 mm vooronsteking :)
het probleem nu is nog ff dat ik 'n ringetje nodig heb voor tussen de overrange poulies en koppelingshuis :X

btw drukveer is polini evo (blauwe)
trekveren = hebo rood
rollen 3 gram polini maar hij draait nog te weinig toeren ( vierkant denks 8P)
 
ik had er ook last van dat ik een paar ringetjes tussen me koppeling en koppelingshuis moest doen omdat anders me koppelingshuis aanliep op de koppeling

neem ringetjes met een gat van 12mm en de ring paar mm groter en dan +- 3mm opvullen

verder egt vet ding
ben benieuwd wat je er verder mee gaat doen
 
ja precies hetzelfde probleem heb ik dus nu..
morgen heb ik praktijk @ school dus dan kan ik de juiste maten ff menemen :p
ik neem er dan gewoon 'n paar mee :) en dan kijk ik hoeveel ik er nodig heb :D

de kappen zet ik er dit weekend op om even 'n indicatie te geven 8)
 
ik was vandaag toch nog ff in nijmegen dus heb gelijk even klein gerei gehaald
mhr 3.3 gram rollen, mhr rode drukveer, mhr zwarte trekveren, en dat ringetje kijk ik morgen nog even voor :)
ik denk dat iig de nieuwe rollen en de trekveertjes al heel wat schelen 8)

dan kan ik ook gelijk ff n filmpje posten
 
heb je al iets aan je kappen gedaan dan? ;)

magoed kleine update
gister nog even klein stukje gereden voor de lol, maar omdat het nat was duurde dat niet lang :|

als eerste had ik dus zo'n ringetje nodig voor tussen me poulies en koppelingshuis :) dat was dus gelukt en die loopt nu dus niet meer aan
ring-poulies.JPG


en ik heb het voor mekaar gekregen om het temp kabeltje naar de klote te helpen (vraag me niet hoe :?)
kabelkapoet.JPG

daar moet ik dus nog even een oplossing voor vinden

ook had ik nog alleen even die rollen erin gezet van 3.3 gram maar hij maakt nog veelste weinig toeren (ik denk ook niet dat ik bij de rollen moet gaan zoeken) uitlaat misschien nog iets te overdone voor een untuned evo?
toerenteweinig.JPG


kappen heb ik verder geen tijd meer voor gehad maar heb wel nog een fototje
blok.JPG
 
Last edited:
heheh et rijd nog :W

kabeltje heb ik gemaakt, maar dat was al weer 'n tijdje geleden
verder ga ik binnekort bij iemand uit m'n klas aan m'n kappen beginne + velgen en het blok gaat waarschijnlijk ook gezandstraald worden :)

motorisch was ik al bijna klaar, alleen nog n keer andere primaire vertanding ofzo.. heb laatste tijd nog wel veel gereden, met een te grote sproeier maar das nie zo erg, als het dalijk weer warm en droog genoeg is om buiten te zitten dan komt et wel goed :p
 
Uitlaat is zeker niet overdone! Wel raar dat het niet zo veel toeren wilt maken. Heb je je rolletjes nog gecontroleerd? Ze willen wel eens sneuvelen :D (bij mij iig :X)
 
ja heb net nieuwe rollers er in gedaan,

verder heb ik trouwes ook wat dingetjes getest zoals folie @ bocht zodat die beter zijn warmte behoud en radiator afgeplakt, wat zorgt voor meer toeren en een betere bedrijfstemperatuur van rond de 50 Gr en toeren was 13560 :)

fototje nog, niks nieuws eigenlijk magoed :p
aayer.JPG
 
Back
Top