Evolution Max Biaggi SR

loopt zeker aardig.
Maar hoor ik daar nou een dipje onderin?>
verder een tof project,ovrigens bidalot is echt een chique uitlaat
wat zijn je plannen voor het uiterlijk?
succes verder.

EDIT: Ik persoonlijk zou liever 50 euro meer uitgeven aan een echt goeie ontsteking zoals HPI dan met een selectra te gaan rijden. Ik bedoel je setup is zeker niet flauw. zou ook denken aan de toekomst als je nog gaat tunen enzo. nou kijk maar tis maar een idee
Succes verder
 
Last edited:
Klinkt wel lekker hoor :), maar rotortje zal de prestaties zeker verbeteren, kan je ook wel beetje horen op het filmpje.
 
Ja rotortje moet er zeker komen :)

ik ben nog even aan het twijfelen wat ik neem.. Aangezien ik toch maar een studentje ben :p probeer ik het nog wel in een redelijk budget te houden

@RemcoV: i'll keep that in mind ;)
 
Last edited:
Seletra en HPI zijn ongeveer even duur (nieuw dan) , dus beide zouden wel leuke keuze zijn...

Filmpje klinkt goed voor zonder rotor :)!
 
Selletra rotor stond in het lijstje omdat ik die misschien voor nog net geen 100 eus kon overnemen van een bekende, dus vandaar :) en als het echt moet nog later over kon stappen op Malossi oid..

Maar alles kan nog, iets meer neerleggen voor een andere rotor moet natuurlijk kunnen :D

op deze reply nog even nuttig te maken :p even nog 2 filmpjes,
1 daarvan is dezelfde als die ene van een paar replys terug maar dan beter beeld ( digicam filmpjes kunne verkleinen :winner: )

http://media.putfile.com/voorbijgeert

http://media.putfile.com/tunneldigi

toch niet geheel ontevreden *D
 
Ik kan het niet heel goed zien maar dat vorige spruitje van je zie er op het eerste gezicht niet eens zo slecht uit volgens mij toch? Post eens een fotootje:) en idd: Test de verschillen;) Heb je al plannen voor je kappen?
 
ten eerste nog bedankt voor de reacties :p

het spruiststukje is opzich gewoon best redelijk goed
alleen het omcirkelde is teveel van af gehaald om daar fatsoenlijk een slangenklem op te krijgen, dat was in eerste instantie de reden om een ander spruitstukje te halen omdat de carb er constant gewoon letterlijk afviel.
+ dat ik een wigje enzo ook wat mooier er uit vind zien :)
anderspruit.JPG

(btw dit spruitje is volgens mij door patrick aka Rooienaar gemaakt destijds)

verder.. de kappen. ik dacht eigelijk er gewoon aan om ze helemaal zwart te houden omdat dat gewoon n vette kleur is voor 'n scooter, maar dat wil ik als het dalijk wat warmer word gaan doen. velgen ben ik nog over uit
 
Back
Top