Evo Speedake

Status
Not open for further replies.
Zo weer is een update, achterkap is inmiddels naar de spuiterij en ben vandaag naar jos dijkman geweest, zo'n anderhalf uur rijden, zucht, effe laatste paar dingetjes gekocht en zo

BCD Stuur kapje
Rapid Jaw Remhendels
Stage 6 Kickstarter
Speedgas + universele gaskabel

Accessoires1156184822.JPG

Het zit er inmiddels al op maar door dat klote weer lukt het natuurlijk niet om fotos te maken dus dat komt morgen

ps. nog 2 weken tot genemuiden :D

Grt Erwin

Hey, vandaag dus foto's gemaakt maar weet het niet zeker over dat stuur kapje, heb graag even jullie mening over of ie er uberhaubt op moet

DSC012721156246427.JPG

DSC012751156246607.JPG

DSC012761156246786.JPG

Grt Erwin

Misschien kan je dat BCD kapje wel weer gewoon inleveren bij Jos Dijkman.

Naar mijn mening zou ik em er dus afhalen :)

Hey daar, nou dat kapje laat ik er toch maar af, is het net niet, kan gebeuren he, verder uhm... had ik 2 weken terug mn achterkap bij de spuiterij gebracht en gezegt dat ik die afgelopen woensdag zou komen ophalen, ja zou helemaal goed komen, ik afgelopen maandag nog langs geweest en ja woensdag zou ik hem op komen halen...

Woensdag, nee nee nog niet klaar, morgen morgen, dus toen heb ik em maar mee genomen en zag ik dat er nog geen bal aan gedaan was dus toen ben ik zelf maar aan de slag gegaan want morgen moet ik naar genemuiden, na een paar verf lagen zag ie er al stukken beter uit en daarmee doe ik het dan maar mee:

DSC012801157125062.JPG

Dus hier de scoot in zn totaal en dan morgen scheuren in genemuiden, {! heb er zin in :#

DSC012831157125670.JPG

DSC012791157125718.JPG

Komen snel foto's van morgen

groetjes

Oh dan ben ik dus niet de enige, ik doe dan de pagina vernieuwen, meestal komen ze dan wel helemaal

Grt Erwin

Zo, genemuiden was echt top en voor een eerste keer sprinten vond ik het ook helemaal niet slecht gaan, beste tijd was 8,453 geloof ik, ook nog een test run gedaan maar was niet echt denderend, had zo'n 16 pk's bij 13200 toeren geloof ik, dus dat wordt nog effe afstellen, maar goed nu de foto's :D

start21157316483.jpg

plat21157316523.jpg

filmpje komt nog hier te staan

Grt Erwin

Erwin, volgende keer kom je inderdaad maar even bij mij langs :P

Boutje in het carter trouwens niet meer losgetrild?

Hehe, nee boutje is niet meer los gekomen, kon de tweede keer gewoon terug rijden :P maar los ik binnenkort met iets anders op, zoek er wel effe wat op

Grt Erwin

Zoo, weer is een update, ben zeker druk geweest, ondertussen een leuk aanhangertje op de kop getikt en effe opgeknapt, zie hier het resultaat:

Aanhangerlv1162815963.JPG

Verder besloten om em weer uit elkaar te halen, volgende wilde ik nog gaan doen:

Waterslang van 5 meter gekocht (nog op maat maken)
Waterlekkage verhelpen
Voorvork verlagen
M-stuurtje kopen
Cilinder laten tunen
Frame opnieuw laten coaten
Achterkap laten spuiten
En nog een paar kleine dingetjes
En dan laten afstellen

Verder volgen er nog foto's

Grt Erwin

Ik vind het een waanzinnig project. Kleuren zijn mooi,en je plannen zijn tof.

Alleen doe alsjeblieft iets aan je foto`s,ik moet 20 keer refreshen en dan hebk ze nog niet allemaal.

Voorvork verlagen zal hem btw goed staan denk ik.

Ik vind het een waanzinnig project. Kleuren zijn mooi,en je plannen zijn tof.

Alleen doe alsjeblieft iets aan je foto`s,ik moet 20 keer refreshen en dan hebk ze nog niet allemaal.

Voorvork verlagen zal hem btw goed staan denk ik.

Hey, bedankt voor je reactie, ja weet niet precies wat er is met de fotos, heb ik ook best vaak dat ik de pagina opnieuw moet laden, heb het idee dat het iets te grote fotos zijn maar anders zie je er helemaal niets meer op, dus ja, en mn voorvork staat al klaar alleen ligt mn frame nog bij de coater dus komt vanzelf

Grt Erwin

ziet er netjes uit jammer dat ik me 2e runde @ genemuide zo verneukte :p

suc6 verder

ik was daar trouwes je tegenstander

ziet er netjes uit jammer dat ik me 2e runde @ genemuide zo verneukte :p

suc6 verder

ik was daar trouwes je tegenstander

Heey, dank je, maar zonde dat ie run verkeerd ging bij je ja, zag het later op het filmpje dat was opgenomen hoe je zo aan het vechten was met dat ding van je:P

Wie weet spreek en/of sprint ik je nog wel een keertje ;)

Grt

Zo een updatje, frame terug gehad van de coater en is nu netjes zwart, verder mn voorvork met 4 cm verlaagd, Dirk-jan en bojt nog bedankt voor de info daarvoor. Verder opnieuw gepolijst en ingesmeerd met vaseline tegen de roest

Cilinder laat ik nog effe standaard om te kijken wat ik er uit kan krijgen
Waterslangen op maat gemaakt (gewoon zwarte slangen, staat beter)

Verder straks inelkaar zetten en dan naar de testbank, en kijken wat ik eruit kan persen

Foto's zullen later nog gemaakt worden

Grt Erwin

vetste speedake die dr is..en dat zeg ik niet snel ;)
vind het echt een superding!!!
kleuren combi is uniek en staat m goed..
zou de underseat wel wat netter maken en toch wat opener zodat we een klein beetje naar binnen kunnen gluren ;)

laat dan gelijk de cilinder tunen..is t maar vast gedaan toch...

greetz Ken

Status
Not open for further replies.
Back