Evo Speedake

Status
Not open for further replies.
Ziet er zeker leuk uit, ik kende hem nog van Lely, je stond een paar scooters verder als die van mijzelf bij de customshow. Vooral die kleuren zijn tof, wel vind ik het dan jammer dat je er een ander blok onder plant, maar hoe je dat doet is dan wel weer tof :W.

Succes ermee,

kheb zelf ook een speedake gehad :W

maar die komt niet mee met deze denks :W..

maak er wat leuks van, heb er wel vertrouwen in iig :D

Jaja, eindelijk weer een update, weekie terug onderdelen besteld en vandaag binnen gekregen: demper wol, vl14 membraan, top spruitstuk, stage 6 toerenteller + temp meter en een bougietje

Onderdelen1146085326.JPG

Vandaag alles maar erop gezet natuurlijk he :D

Motorbloklinkscompleet1146086168.JPG

Motorblokrechtscompleet1146086028.JPG

heey blok ziet er mooi uit netjes allemaal.

alleen heeft die bidalot zijn beste tijd wel gehad of is dat alleen oppervlakkige roest? veel succes verder he

grt

Hey, bedankt voor alle reacties, de bidalot had ik een end geschuurd maar er kwam al snel weer een roest laagje op, wilde em gaan verchromen maar aangezien ik geen bedrijf kon vinden, heb ik em maar zwart gespoten en ga ik de demper polijsten.

In tussen heb ik nog een remsysteem geregeld:

Achter Remklauw van een area (loopt de leiding onderlangs)
Achter Remslang van een aerox
Remhendels van een aerox

Remklauw wordt nog gecoat en daarna volgen natuurlijk foto's he

Grt Erwin

Jaja eindelijk weer een update, heb niet stil gezeten, remklauw laten stralen en coaten maar nog niet kunnen ontluchten want nippel sluit niet af verder demper gepolijst en verder alle kleine dingetjes en zo

Oh ja, de rem kabel die je eronder ziet hangen moet ik nog vast maken omdat het nog niet gelukt was met mn remklauw, komt nog wel

Aflinks1148240271.JPG

Afrechts1148240579.JPG

Last edited:
onderkuip maakt hem af imo :W

edit: Na het filmpje gezien te hebben, doe er maar flink lichtere rollen in.

C4rN said:
onderkuip maakt hem af imo :W

edit: Na het filmpje gezien te hebben, doe er maar flink lichtere rollen in.

Ja was al blij dat ie het deed :D moet em nog helemaal afstellen, komt vanzelf allemaal wel, zodra de zon weer schijnt dan ga ik weer verder klooien

Grt Erwin

Nee sorry, geen update want hij staat al een tijdje stil, na 5 keer starten begon het vermogen af te nemen en daarna kreeg ik em niet meer aan, ik alles na gekeken, uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat de ontsteking is verdraaid, morgen wordt de ontsteking goed gezet en verder de hele scoot afgesteld op een testbank, filmpje zal ik binnenkort weer een keertje updaten oke

Grt Erwin

Zo nu eindelijk weer is een update, veel gebeurd de laatste tijd, hij is naar een scooter zaak geweest waar de ontsteking goed is gezet en waar hij gelijk is afgesteld, ging een 160 sproeier in met 3.6 gram rollers en volgens de testbank bij hun had ik rond de 16 pk maar omdat die bank al wat ouder was zei de eigenaar, kon ik er nog zon 2 pk's bij optellen, het zal dan wel.

Ze konden em niet vol open trekken omdat ie te warm werd dus zo gezegt en dus gedaan: een extra radiateurtje geplaatst en toen moest mn voorkap er toch aan

Radiateurinbouw1154118889.JPG

Voorkapontwerp1154118908.JPG

Na het vullen met water bleef ie ontdanks de extra warmte van buiten gewoon op temperatuur dus das fantastisch natuurlijk

Had me ondertussen ingeschreven voor genemuiden en heb nu nummer 34, wordt mn allereerste sprint dus wordt nu oefenen :D

Maar goed alles in elkaar gezet en effe proef rijden natuurlijk

Rechtsvoorinelkaar1154119131.JPG

Rechtsachterinelkaar1154119159.JPG

LinksVoorinelkaar1154119205.JPG

Linksachterinelkaar1154119224.JPG

Effe temperatuur checken:

Proefrijden1154119280.JPG

Zo als je ziet moet de achterkap nog behandeld en gespoten worden maar dat komt van de week wel denk ik, alles op zn tijd, genoeg tijd nog voor genemuiden

Tot de volgende update

Grt Erwin

Last edited:
heey
vette speedake man
ook mooi zo zonder achterveer
moet jij ook eerst je buddy eraf halen en je tank eruit als je je achterkap eraf wilt halen?
ook leuk filmpje maar dat zonder helm :S
ik zie je wel een keer op een meeting
laterz DJ

Dirk-jan said:
heey
vette speedake man
ook mooi zo zonder achterveer
moet jij ook eerst je buddy eraf halen en je tank eruit als je je achterkap eraf wilt halen?
ook leuk filmpje maar dat zonder helm :S
ik zie je wel een keer op een meeting
laterz DJ

Voor mn achterkap moet ik eerst mn zadel eraf halen ja maar mn tank zit er al niet meer in, rij nu op mn olie tankje, dat zie je op pagina 1, en ja, zonder helm, slecht he, als ik hem echt ga open trekken dan doe ik wel een helm op hoor :P

Zie je wel een keertje

Grt Erwin

Status
Not open for further replies.
Back