This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

evo die nie past:S

sehsade

Well-Known Member
hallo,

ik heb laatst een evo pijpje gekogt alleen past die nie op me zip ac:S moet die op een andere manier of moet ik me frame aanpassen? en kan iemand me vertellen hoe ik een foto hierbij zet dan kan ik laten zien hoe die eruit ziet maar het is iniedergeval eentje zonder ophangplaat(dus ophangpunten aan uitlaat)en een korte demper
 
Komt hij tegen je subframe aan ? Zo ja moet je dat ff weg frezen oid, gedeeltelijk niet hele subframe weg hea
 
ja hij past er gewoon onder alleen dat deeltje waar je me veer op zet van de mondstuk maar die heb ik weggevreesd
 
Was t niet zo dat er van de pia evo pijpjes 2versies waren voor zip(kort) en voor een nrg(lang)?
correct me if I'm wrong
 
streetje said:
Was t niet zo dat er van de pia evo pijpjes 2versies waren voor zip(kort) en voor een nrg(lang)?
correct me if I'm wrong

Dat Klopt helemaal wat je zegt er zijn 2 versies van dus in denk dat hij het NRG model zal hebbe
 
Last edited by a moderator:
Kan je ook geen ringetjes onder de ophanging doen zodat hij niet tegen je koelkap aan komt. hetzelfde had ik ook met mijn yasuni