This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Evo Benelli 491

Status
Not open for further replies.
Thnx @ Reacties..
Verder is zit het electrische waterpompje er nu zo goed als op..
En is het frame nog wat aangepast!

Het is nu nog wachten op Xsh Wigje en spruitstuk en dan is de scoot bijna zo goed als klaar voor lelystad.

Hier nog ff een paar picjes zoals de mijne er op lelystad bij stond!

Ben erg tevreden over het resultaat...

Alleen.....
Ik vind dat de velgen de scoot veel donkerder maken wat niet mooi is. Ook vind ik de soort velgen er niet mooi bij!
Ben nu dus ook op zoek naar andere velgen!

Verder is hij zo ook nog een beetje kaal en ook daar moet toch wel verandering in komen! (de scoot met wat extra details nog aankleden)

Maar dat komt later nog!

oow man, dat was jij dus Toen ik me aan het inschrijven was bij de custom show heb ik jou denk ik langs zien komen. Vroeg me al af wie t was!

Ziet er wel stoer uit, alleen zoals je zelf ook al zegt.. die velgen zijn te donker. Maybe een rooie rand op zette?

laterr

gvd roel, deze benelli ziet er echt super netjes uit! mijn complimenten!!, gepolijste/verchroomde velgen zou hier super onder staan

* gepolijste rand met rood hart van de velg :~? zou wel mooi staan denk ik
.. het idee van jeroen en alle andere duizenden mensen dus

Jz. said:
* gepolijste rand met rood hart van de velg :~?

Het hart van de velgen worden zoiezo Rood.. dit omdat de scoot dan ook al een stuk lichter oogt!..
Verder wil ik de randen ook in een andere kleur.. maar ws. niet gepolijst ofzo.

Ik heb em ff goed bekeken @ Lelystad, echt een super vet ding
Een van de weinige (VETTE) besnellis

Arnoud said:
Sow, vette 491 hoor. Mooi paint en laat ook zeker die velgen erop zitten!!

Wordt nog wel even het voor spatbordje aanpassen dan. Omdat er std 12 (?) en nu 13 inch onder zit en het spatbordje hierdoor aanloopt.

Kappen zijn leuk ja nu de rest nog :X

De rekening stuur ik binnenkort wel +ralf+

Kneiter said:
De rekening stuur ik binnenkort wel +ralf+

Alweer 1! !

Verder hoor ik dus dat verschillende de velgen er wel netjes onder vinden staan! Binnenkort toch maar een photosoepje maken om te kijken wat mooier is.

Verder thnx voor de reacties!

heey gozer

Ik en me maatje stonden naast jullie @ lely.
Was wel gezellig he!
En jah, je heb wel een mooie benelli hoor.

Status
Not open for further replies.