Evo Benelli 491

Status
Not open for further replies.
Wat voor kleuren word ie? en je kan beter je sportstuur erop laten. dat wanabee-kreidler stuur is nie zo mooi denk ik

zal wel ivm sprinten zijn, of niet Roel? ;)
ik vind t echt nog steeds een leuk project..niet iemand die er in 2 weken dik veel geld in pompt..
je merkt echt dat je ervoor moet sparen en dat je er dan ook een mooie voldoening uithaalt..althans, zo komt dat op mij over..
met een beetje (meer) geluk kan ik ook m'n ice pronken op lely, mocht ik nog gaan ivm nog niet geplande vakantie ;)

veel plezier er nog mee!+ralf+

oi!

Stuurtje is idd vooral i.v.m. sprinten. Maar ook omdat het toch ook wel wat heeft!
Verder over de kleuren die de scoot wordt en wat er aan de kappen gedaan word daar wil ik verder niet teveel over kwijt! Dit omdat Lelystad toch wel het geen is waar hij eigenlijk voor het eerst met kappen getoond zal worden! Maar misschien van te voren toch een klein voorproefje omdat ik dat waarschijnlijk toch niet kan laten :)!

@ Kneiter: alleen waren de mijne de helft goedkoper :P

Wou net zegge hehe, want voor had je schijf en toen kwam bij mij het gebeuren bij typhoon om de hoek kijke...zeer leuke update...weet je dat ik ook dat stuurtje in ged88 had bij mijn nelli 8) gewoon zo lekker laag..is wel geil

Stomme aars :)

Nee je bent wel lief, goeie keus voor dat stuurtje, maar ik vind ze niet zo..
Meet je snel!
:*

Grovert_r said:
Vandaag ook nog even met dennis@tph naar Twins geweest.
Daar het volgende gehaald:

attachment.php

Wat kost zo een stuurtje eigenlijk?

Aangezien Lelystad al over één maand is. Ben ik vandaag begonnen met de kappen. Na de hele dag bezig te zijn geweest is er toch wel enigzins resultaat geboekt.

attachment.php

Kappen zijn al helemaal glad geschuurd en de krassen zijn al weg geplamuurd. Ze staan in principe al klaar voor de grondlak. Maar eerst moeten er natuurlijk wel leuke dingetjes nog veranderd worden zodat het optisch ook leuk wordt. Dit wordt bij de volgende updatetjes wel duidelijk.

Verder staat de scoot er nu zo bij:

attachment.php

Velgjes staan ook klaar om een kleurtje te krijgen.

Hoop deze week of volgende week er weer verder aan te kunnen werken.

Verder heb ik ook nog een reich pompje aangeschaft! Thanks 2 Kneiter!

Mvg Roel

Juist roel komt helemaal in orde met je monster :D

Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat maar kdenk da da wel skon wordt ;)

maar spreek je laterzz.

nice nice nice...!Benelli ruleert zwaar 8) deze volg ik zeker dude!
ben benieuwd hoe de kappen worden,ben nog op zoek naar inspiratie voor me eigen nelli... :) scc6 verders

:! eeeh...om misverstanden te voorkomen: met 'inspiratie zoeken' bedoel ik dus niet kopieeren

Last edited:
Haaaiii lieverd!! Leuk hoor zo'n benellie :D haha... Kusss Mij

(Reactie van mijn vriendinnetje! :).. zie het net ook pas!)

Last edited:
ZIPSP|Castrol said:
ik voel aan m'n water dat er een update op komst is..:rolleyes:

Idd.. :D update in eerste post!
Hier alvast een klein voorproefje van wat er in de eerste post is komen te staan...:

attachment.php

Status
Not open for further replies.
Back