Evo Benelli 491

Status
Not open for further replies.
Jules said:
sowieso niet negatief bedoeld hoor, zou echt m'n best moeten doen om kritiek te vinden ;)

Zo moeilijk is dat niet :D.. onder de kappen is nu nog maar een rommel!
En verder is mijn buddyhoes al een klein stukje gescheurd door een ongelukje :| !

Maar verder iedereen thnx voor de reacties :D!

Heb nu dus andere velgen.. maar toen ik ze eronder deed vond ik Wit toch wel erg netjes onder de scooter staan..
Nu vroeg ik mij af.. aan de hand van de foto's.. wit laten of toch een rood kleurtje geven???:

attachment.php

attachment.php

Wel wat onduidelijke foto's.. maarja.. :rolleyes:

Ik zou hard van de velg rood doen en de buitenrand Antraciet zoals de kappen

en de VOETENPLANK ok mee laten spuiten dit vind ik er dus niet uit zien. marja dat wist je al

En ik zou ze wit laten, als je ze antraciet met rood gaat doen of andersom vallen ze gelijk niet meer op, nu zijn ze duidelijk aanwezig en dat is alleen maar goed!

Misschien alleen de velgrand rood ? Of gewoon van die rode velg striping. Staat wel tovv denk ik :)

sr velgen zien r btw wel VEEL beter uit dan die andere velgen x|

Ik vind het er zo wel tof uitzien, maar beter fix je ff al de kappen er op :)
Dan ziet het er mss nog wat anders uit, en maak dan ff een picca buiten 8)

eeeey,

Egt dikke Benelli menn! egt mooi gedaan allemaal!

aaaaah ook al SR velgies! Egt bruud @ benelli eeh:W

Mja meet je volgend seizoen denk ff-:-

Greets een collega:D

Bij deze het einde van mijn projectje!

Veel plezier mee gehad maar hij gaat nu toch de verkoop in.
Nog wat laatste fototjes :)

Gr Roel

Attachments

• DSC00357.JPG
    DSC00357.JPG
    42.4 KB · Views: 305
  • DSC00359.JPG
    DSC00359.JPG
    50 KB · Views: 117
Leuke foto's roel, Wel jammer dat je ermee stopt had graag nog wa keren tege je gevlamt maja niks aan te doen he spreek je groeten Danny

Mooi ding was het ,, jammer dat ie in de verkoop gaat, maar misschien gaat de volgende eigenaar er wel mee verder:), op hoeveel pk zat ie?

Jammer Roel.. Kan 'ie niet samen met m'n ICE een meeting bezoeken. ;)
Ik mag dat ding van mij nou weleens gaan afmaken, hea?

Veel succes met de verkoop!

Kneiter said:

:P hehe, Ik denk mits goed afgesteld, dat ik met de setup die ik had toch wel rond de 16/17pk had kunnen zitten. Ik ben nooit op de bank geweest, dus ik durf het zo ook niet te zeggen!

Verder thnx @ reacties, en ik had idd nog wel wat willen meeten met scoot, maar dat zit er dus niet meer in :rolleyes:

Status
Not open for further replies.
Back