Goedendag,
Het volgende , onlangs de tuning-kit van Naraku voor de Vespa iget Euro5 gekocht. (NK 390.65)
Dit pakket omvat een andere ECU en een apparte CDI. tevens zitten er nieuwe (witte trekveertjes bij)
Alles volgens de handleiding aangesloten. Maar hij start erg slecht.
Pas na 10 a 12 keer starten wil hij starten. wat ook opvalt is dat de brandstofpomp naloopt als het contact uitgaat.
Als hij start loopt hij niet mooi stationair, lijkt net of dat er aan de gashendel gedraaid wordt. (beetje gas)
mijn complete setup op de Vespa Primavera iGet 4t3v Euro5. (snor)
Naraku NK390.65 ECU /CDI
Malossi perfomance aanzuigbuis.
Malossi multivar met 5.5 gram rollen , witte drukveer, witte trekveertjes.
Ik ben benieuwd of er meer mensen problemen hebben met deze kit..
Ik ga de handel weer uitbouwen want een vespa moet gewoon in 1 keer starten.
Het volgende , onlangs de tuning-kit van Naraku voor de Vespa iget Euro5 gekocht. (NK 390.65)
Dit pakket omvat een andere ECU en een apparte CDI. tevens zitten er nieuwe (witte trekveertjes bij)
Alles volgens de handleiding aangesloten. Maar hij start erg slecht.
Pas na 10 a 12 keer starten wil hij starten. wat ook opvalt is dat de brandstofpomp naloopt als het contact uitgaat.
Als hij start loopt hij niet mooi stationair, lijkt net of dat er aan de gashendel gedraaid wordt. (beetje gas)
mijn complete setup op de Vespa Primavera iGet 4t3v Euro5. (snor)
Naraku NK390.65 ECU /CDI
Malossi perfomance aanzuigbuis.
Malossi multivar met 5.5 gram rollen , witte drukveer, witte trekveertjes.
Ik ben benieuwd of er meer mensen problemen hebben met deze kit..
Ik ga de handel weer uitbouwen want een vespa moet gewoon in 1 keer starten.