This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ervaringen met n00bs zonder scooter

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Autowheelien met een Aerox? Hoeveel vermogen heb je wel niet? Vriend van me heeft een niet onaardige 14 pk, en die trekt in de verste verte nog geen wheelie, laat staan auto-wheelie...

Vriend van mij rijd op een Aerox, met std cilinder, men neemt een Yasuni C16, + hebo kopp, multivar --> perfect laten afstellen @ dynojet, en vraag me niet hoe hij het flikt, maar hij trekt een wheelie... en niet zo moeilijk ook (vond het eerst wel beetje raar eigenlijk C16 op ori cilinder...)

/edit kom ook nog genoeg n00bjes tegen @ dealer

FF een paar voorbeelden:

- Gozer op school moet op de rollenbank met zijn Aerox en alleen maar een Tecnigas Next. Volgens de rollenbank/agenten reed die scooter makkelijk tot de 140 :S
En die gozer gelooft het ook nog. Elke keer als je vraagt hoe hard ie gaat, zegt ie 140

- Andere gozer op school wilt nog steeds beweren dat hij de beste uitlaat heeft van de school. Gia NR-Nix op Pia :S

En zo zijn er nog heel wat meer

zelfs in mijn oppernoob tijd was ik snelste op skool!sf ging 85 egte km/s dus kun je nagaan hoe nep me scoob was!toen ik daar dus kwam kwamen er steeds meer scoobs!hoe zou dat nou komen?op een gegeven moment sf grote naaier>;(sf aerox gehaald.haalde 110 egte met tuned malossi 70cc touring auspuff en bende.ieder1 begon te lullen sloom sloom!allemaal @ nrnix en sp3!tot ik wheelies over t plein begon te trekken en rolling stoppies tot de parkeerplaats reedhaha stommenoobs op middelbare skool!!!!!

jah ik ben zelf ook nog noob zegt er zon chick tegen mij ik ga me zip opvoeren, ik zei ja oke! wat ga je eraan doen, ik ga mn luchtfilter begrenzer eruit halen alle andere begrenzers waren er al uitgehaald zegt ze dan?!? owh zei ik zo hoe hard ga je dan zegt ze 100 ?

ik vind het persoonlijk erg teveel op een standaard zip sp die laatste versie malossi uitvoering.

Last edited:
dat is zeker teveel ghehe maja vriendin van mij heeft niet ingereeje dus cilinder is stront!zegt ze jah ik ga trekveren erin zetten kan jij wel doen!ik zeg tuurlijk maar ik doe het niet hehe eerst honen met die cil of een andere!eerder doe ik er nix aan.ze denkt dat ze alles weet wel lol. hehe

Originally posted by roxio
[Bik wheelies over t plein begon te trekken en rolling stoppies tot de parkeerplaats reedhaha stommenoobs op middelbare skool!!!!! [/B]

toen was je zeker wel megavetkoel he:|

ach joh, als hij dat wil.....
kerel op me ouwe school had net nieuwe nrx onder zijn scoot gelgd en verder helemaal nix, ook niet afgesteld, en hij vroeg waarom ie zo kut liep enzo....
toen zei ik dat ie hem nog moest afstellen....Wat is dat zegt ie?en gelij kerachter aan ow ik breng hem wel naar de winkel die maken hem wel....
sommige mensen willen niet luisteren als je ze wat goeds wil vertellen :|

In Leusden is er een dealer die heet van Soeren. In de showroom hebben ze een Beta staan met MHR50 cyl. en uitlaat en nog wat zooi. Volgens hun zou ie als ie klaar is 150 digi makkelijk moeten kunnen halen. Ik zeg zo van: "Met een 50cc' tje??" Zegt die "tuner" : "Ja, 50cc en 70cc maakt nix uit, alleen een 70cc heeft meer koppel." 8P De top van 50cc en 70cc zou dus gelijk moeten zijn, volgens hem. Hij d8 wel 18 pk te scoren met die MHR50 op hun testbank

Originally posted by xearo
toen was je zeker wel megavetkoel he:|

nee maar was vet lol wat ieder1 ging dus ook 167 digi maar niemand kon wheelien of wat dan ook en ieder1 zat te kankeren op me touring!terwijl hun allemaal gepakt werden op de roller!en ik mocht doorrijden was ik het op een dag zat en heb toen welbgeteld toen ik na school wegreed 1 lange wheelie getrokken @ plein en ben die ochtend op voorwiel aan komen rijden(bij wijze van spreken dan)dus kzeg niet dat ik stoer ben ofzo maar was wel lol toen die bekkies opengingen:X!

ik laatst ook... Kom aan op het trapveldje bij ons (een zaterdag avond).
Staan daar een groep mensen en vrienden van mij en ook een Runner met zijn neon verlichting aan .
Iemand zo.. wil je tegen hem racen..
ik zo.. ik wil wel ff een stukje gaan toeren jah. dus ik rij aan (toen had ik alles ff wat rustiger laten lopen 80 digi ongeveer.
Ik rij aan en hij rijdt mij dus voorbij en op top ook.. we kwamen toen terug op het Veldje..
begonnen ze me uit te lachen..
zeiden ze zo.: HIJ HEEFT 70 CC
ik zo:: Wat voor 70??
Hij: Hebo
Ik: Wat voor HEBO?
hij: Weet ik nie.
Ik: voor uitlaat heb je? (kon hem niet goed zien door het donker)
Hij: een Hebo
Ik: wat voor hebo?
hij; HEBO

Hij bleef dus maar bij zijn hebo. Hij had ook een 21 mm Carb zei ie en een standaard Krukas en een Hebo Vario en Hebo Koppeling>
Vroegen die vrienden van hem aan mij zo: HOE HARD denk je dat ie gaat??

Ik zo: Ik geef hem zo de 110 digi MAXIMAAL!
HAHAHAHHAH begonnen ze me uit te lachen..
zeiden ze zo: Hij gaat 150 op auto teller.>
Toen begon ik te lachen.
ik zo vragen van.. Hoeveel PK heb je?
hij zo.. 21 pk|(
Ik kon het dus NIET hebben dat hij n00b achtig deed.
Maar jah met een vriend van hem een hele discussie over scoots gehad.. nou jah..(ik was hem echt zat na een Dik Half uur met hem staan te lullen)
Ik laat hem maar lekker in zijn waarde denk ik nu.
en als ik voortaan weer zo;n gesprek heb gewoon mee lullen met hun.
Maar jah... moet zeggen... wat vroeger ook wel stiekem een n00b.. want met 70 op een kymco sniper teller gaan vonden we STOER toen.8P .

Greetz.

/off Waarom vind ik het uiterst vervelend om jouw posts te lezen? :/

ik en een maat waren bezig aan de speedfight van een jongen, hij reed maar niet, dus wij even de vario eraf gehaald (bougiestop erin dus). zegt die jongen opeens : haal dat ding (bougiestop) er eens uit en zet er een bougie in, dan zal ie wel rijden :S

Ik sprak gisteren een jongen die een cilinder van 1100 euro onder z'n aerox had. Lijkt me een beetje overdreven, nietwaar?

ff voor de mensen die het over "met std cyl makkelijk otowheelie@rox" hebben, dat je wheelies kan trekken is dus nog wat anders dan otowheelie..
hier op school een doed, met runner met ixil twin :| 1 en al deuk, roest, en afgebroken shit. ik kom een keer op mn scooter aan staat ie daar. vroeg hij vaan mij, hey hoe hard ga je? ik zo van mwah weetniet precies.. en jij dan? dus hij:
jaaaa op mn runnerteller 75, maar die geeft te weinig aan, in het echt ga ik harder! 8P

Kan toch?
Toen ik m'n DT nog had gaf de teller ook 60 aan, mijnheer de agent gaf me daarom geen boete voor de 85 km/uur waarmee ik hem voorbij kwam zetten (onderkoffer auto).

runner180