bij mij hier in de buurt:ben ik voor een jonge zen scoot vast aan het houden,is hij de cilinder erop aan het zetten.Wilt hij de circlipjes erin zetten springt er ene uit,ik zo van "is hij niet het carter ingesprongen?"
hij zo:"wat maakt dat nou uit?mijn scooter loopt altijd"!!!!
paar maanden geleden toen mijn speedfight nog liep,gingen we ff testen op de dig autoteller hoe hard hij ging.Dus een vriend met zijn runner achter mij aan.Ik had op mijn sf
R70,Nr-nix,gewoon 12mm carb.Hij op zijn runnert
R70,laser x-pro,17,5mm carb.Dus wij rijden op een stille weg(die anderen wilden het op de dorpsstaat doen
)Ging ik 95 dig.Hij rijd naast mij precies even hard,beweerd hij dat hij 105 op die dig teller ging.Dat is pas noob-ig.Hij beweerde dat hij met corsa70,forrace en 17,5 carb 128 dig ging.JA HOOR!!!
Gisteren weer zoiets grappigs
Wij hebben een soort van grote groep gehad maar die is uit elkaar gevallen en die jongen zat daar ook bij.Hij heeft dus een nrg thuis staan en die staat te koop voor 350 euro.Dat ding is dus pannegaar,ik hem dus gevraagt wat dat ding moest kosten hij 350 euro.Komt hij gisteren naar mij toe"Moet je die nrg nog hebben".Ik:"Nee"
En een vriend van mij wil hem wel samen met mij kopen en dan krijgt hij een paar onderdelen en ik de rest v/d scoot.Daar weet hij dus niets van.Hij dus:"Ik heb misschien nog een andere koper(die vriend van mij dus"Tim")
Ik:"Ik zal wel eens met Tim praten"
Hij dus:
Hij wou dus weer opscheppen:"Die Nrg is best een bom"
Ik dus:En wat ligt eronder?
Hij dus:"Hetzelfde als eerst:corsa70,gsp uitlaat en 17,5 mm carb"
Ik dus:"Nou nou wat een getjoende setup"
Hij weer:"Corsa is de snelste cilinder wat er te krijgen is"
Toen ben ik weggelopen>>>>>>>>>>>>>>Hier krijg ik dus erg poep van in me hol.