This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ervaringen met n00bs zonder scooter

ik ben ook nog 15, maar ik blaat niet zo achterlijk als ik hier lees in dit topic

gewoon veel lezen hiero..en je weet VEEL meer

em iemand die ik ken (gast is 20 ofzo); ja me broertje heeft een motorhispania, en er is 1 begrenser uit, ding loopt 110. moest een dikkere ketting op omdat ie steeds brak (nou weet ik dat laatste niet zeker, maar lijkt me niet) ik had echt zo iets van ow jah, zal wel. die 110 was btw op een oto teller aldus deze gast.

en ja ook ik ben n00b geweest, heb hier een hoop geleerd

hmm toch kereltjes van 15 hier.... hmm maar toen ik 15 was was NRX de top uitlaat, polini het beste merk voor alles, en door je sproeier te veranderen ging je harder of wat zachter.

Leo uitlaat was cool,

110 op mh = teller, maar idd standaard onbegrensde mh loopt ERG hard hor!

ik heb is keer gozer gehad, ik kende em wel enzo, hij zeg: ja mag ik ff op je rs ZITTEN?
ik: naja oke als jij dat geil vind waarom niet.
hij: wauw kick man!
gaatie zitten dondert tie zo met rs en al gewoon om op de grond waar steentjes lagen :S lekker is dat!

Originally posted by Teunios
hmm toch kereltjes van 15 hier.... hmm maar toen ik 15 was was NRX de top uitlaat, polini het beste merk voor alles, en door je sproeier te veranderen ging je harder of wat zachter.

Leo uitlaat was cool,

mja..tis gewoon een questie van tot hoever je jezelf erin wilt verdiepen.. wil je:
-verhalen van (n00b)vriendjes geloven
-van profs (zoals hier) en tuners leren

ik kies zeer zeker voor het laatste en ben echt VEEEEL wijzer geworden

ik heb geleerd dat een NRX de topuitlaat is, en dat als ik veel trekkracht wil (EN DAT WIL IK 8P) dan moet ik ff lichtere rollertjes erin doen

ik heb wel eens een verhaal gehoord over een gast die met zijn nieuwe gilera gsm maar 20 km/h kon rijden.hij wist niet dat een brommer 5 a 6 versnellingen heeft en hij reed dus 2 weken lang in de 1e versnelling volgas rond 8P

:|

dan ben je echt dom :| |(

maar wij kunnen er weer om lachen :W })

pff mijn neefje heeft altijd sterke verhalen een puch die 220 reed met een race en een vriend van hem die zijn scooter gaat 180 wel vreemd dat ik daar nooit iets over hoor op het forum :|
maar ik en me broer lachuh hem altijd hard uit :W

Originally posted by Teunios

Leo uitlaat was cool,

hmz de nrx is ook de topuitlaat!!!! voor x8r lolz

ik heb nu stuk of 20 scooters/brommers gehad, heb ze allemaal welles uitelkaar gehad... en 15 van de 20 helemaal opgeknapt....

en ik lees veel forums enzo, dus weet er best veel van af al zeg k t zelf...

heb nu x8r die 85 wil

en een nsr die uitelkaar ligt... waar 93cc malossi onder komt te hange, 6bakkie, grote carb

kwam op de scoot van vriend en mij (ja samen met 1 scooter ps is alleen maar voor het sleutelen en opvoeren haha) aan gereden bij plaatselijke brommerboer met 1/4 gas gangetje of 30. (word ik ingehaald door een gozer dik gasgeven met 50 ofzo (nrx eronder). Hij ging daar ff ze evo 70 bestellen hij ging nu 110 dus ik zeg zo ja ik rij ongeveer 107 digitaal (was toen met shot op evo). Dus ik start hem en begin te rijden met gangetje of 40 eerst volgende stoplicht staat ie me raar aan te kijken en zegt ie dat ding gaat geen 107 die gaat wel 150 ofzo!!!!

Toen kon ik alleen maar lachen en trok eventjes autowheelie weg naast hem.

Originally posted by HTC-tuning
heej niet te veel zijke over leeftijd ih :| ik ben ook nog maar net 15 en nee ik zeg ook nie da ik alles weet

Tuurlijk zeiken we over leeftijd... Ik wil wel een gesprek voeren met alle puisterige pubertjes uit je klas, en ws. ga ik OF heel hard huilen, OF heel hard lachen... Kennis komt met de jaren... Dat jij in verhouding al een hoop weet, is alleen maar een compliment...

Originally posted by bastenj
Toen kon ik alleen maar lachen en trok eventjes autowheelie weg naast hem.

Autowheelien met een Aerox? Hoeveel vermogen heb je wel niet? Vriend van me heeft een niet onaardige 14 pk, en die trekt in de verste verte nog geen wheelie, laat staan auto-wheelie...

me is bijna 16, hou me over technische dingen wel een beetje rustig... ik verwacht wel volgende maand met mijn beta met yasuni r en malossi multivar een stukje harder te gaan... 90 ofzo? of ben ik nu ook dé n00b? :?

Ja, in jouw geval wel

Neej, boeiend of iedereen ergens veel vanaf weet...tis op dit forum gewoon een feit dat er veeeel mensen met kennis zitten, dus hier zit je goed met al je vragen!

Ikzelf interesseer me er nu niet meer voor omdat ik geen scoot meer heb, ik zeg ook niet dat ik er veel vanaf weet , maar wat ik weet zeg ik gerust....

Oftewel...je hoort nix meer van mij