Je had hem ook serieus advies kunnen geven. :S Ik wet dat ie jou nooit meer iets heeft gevraagd.x8r-sport said:jaar geleden iemand het volgende wijs gemaakt:
was een gast en had een tgb, ding maakte dikke overtoeren en sloeg de cdi begrenzing in, en hij wou graag zijn scooter laten opvoeren...... vario ring eruit gehaald enzo, maja ding bleef op toeren begrenst
ikzo jah weet je wat je moet doen, naar de beente(scooterzaak) en vraag je daar GROENE BOUGI VONKJES, scheeld zeker 10km/h
dus hij zo naar de winkel en gaan vragen van jah hebben jullie groene buogi vonkjes...?
en auw kut die werd uitgelachtenecht te vet
MrSlick said:Ik snap dat soort mensen niet (doelt op verhaal van AeroXJunkii). Ze weten er werkelijk niks vanaf maar om één of andere vage reden vinden ze dat ze ALLES wel weten.
Wel lollig eigenlijk, en Jz als ik jou was was ik er gewoon heen geweest
ferenc said:voel je je aangesproken dan??9 van de 10 15jarige weten NIKS over scoot en die andere 1 wel zoals jij dus :*
MrSlick said:Ik snap dat soort mensen niet (doelt op verhaal van AeroXJunkii). Ze weten er werkelijk niks vanaf maar om één of andere vage reden vinden ze dat ze ALLES wel weten.
Wel lollig eigenlijk, en Jz als ik jou was was ik er gewoon heen geweest
Jz. said:Gister in de stad. Ik zit op m`n scooter, ben met een paar gozers aant praten op de kermis. Komt r een ex- klas genoot naar me toe.
HIJ: Ja hoe hard ga je nou?
IK: 80 ofzo.
HIJ: Schiet ook niet op
IK: weet ik, hoe hard ga jij?
HIJ: 110
IK: watvoor setup?
HIJ: alles standaard behalve gianelli nrx.
IK: 110 met die setup? lul niet zo slap :|
HIJ: ik lul niet, hij gaat 110
IK: zeker opgevoerde teller :L
HIJ: uhh kom wedstrijdje dan bij gemeente huis! ik boek je er dik uit!!
IK: oke :L
* volgens mij is hij nog echt heen gegaan ook :X zal wel weer vette verhalen krijgen dat ik te bang was om te verliezen van een scooter die 110 ging :|
GROSSIE said:of iemand die een wig voor ze runner wil bestellen
Lieke said:in mijn n00b periode (wat nu nog aan de gang is) wist ik nog niet eens het verschil tussen mina hori en mina verti .... :L
Whahahahaha, dat is erg!Edwino said:mja zo'n gast op school die kreeg z'n honda x8r niet gestart, hij dacht dat hij verzopen was, ging hij hem proberen aan te lopen