Die heb je toch alleen verwarmen ze je carb dan.. Handig als het vriestJorneP said:Vanmiddag @ school, komt een gast naar metoe; Hoe maak ik mijn scooter van AC naar LC, ik hem helemaal uitleggen van koelingstuff ect.
belt ie me smiddags op.. waar kan ik een watergekoelde carb. kopen...khad 't ff niet meer :W
neo´s maffia said:dus zijn baas zegd: moet je naar de dealer gaan, en van die race bougie vonkjes halen, dan loopt ie ook wat harder.
hij is nog naar de dealer gegaan ook |(
volgende dag mijn broer naar zijn baas gaan: dr bestaan helemaal geen bougie vonkjes.
die baas: ´t is niet waar :|
Honda Red Bull said:Die heb je toch alleen verwarmen ze je carb dan.. Handig als het vriest
Kuit@NRG said:hier bij de oplaatselijke dealer heeft een gozer een spy of kimco ofiets die op 9000 toeren van 0 naar top (150) gaat
D0HSlidon said:DAn is het nog watergewarmde carb 8P
Folkert@MinaRally said:Gasten van net 16 die met alleen een ander uitlaatje meteen roepen dat ze 110 gaan, terwil ze op de teller zelf net 85 halen.
ALtijd leuk om die ff met een dragwedstrijdje met hun neus op de harde feiten te drukken.
Paddixx said:Ik stond een keer met m'n broertje en een van zijn vriendjes met een Tomos te kloten, komt er opeens zo'n ventje aan die slim dacht te zijn. Zegt 'ie: Alle snorfietsen hebben een 25cc cilinder, omdat ze 25 km/u gaan... :|