nikolatesla038

New Member
Hallo,

Ik heb sinds 3 maanden een 70cc Gilera Runner met een Yasuni C16 uitlaat. Ik trek nu best vlot op en heb een top van 95 op te teller. Alleen ik zit nu te twijfelen om de Leovince Touring uitlaat te kopen aangezien de Leovince uitlaat volgensmij een stuk stiller is, en ik een pot-uitlaat op een Runner veel mooier vindt. Zoals de SM06 op de 180cc modellen, alleen die past helaas (logisch ook) niet op mijn Runner. Mijn vraag is nu, is het verschil in performance heel groot als ik de Leovince Touring op mijn Runner zet? Hebben andere mensen ervaring met deze uitlaat op een 70cc met 17.5 carburateur?

Alvast bedankt!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hallo,

Ik heb sinds 3 maanden een 70cc Gilera Runner met een Yasuni C16 uitlaat. Ik trek nu best vlot op en heb een top van 95 op te teller. Alleen ik zit nu te twijfelen om de Leovince Touring uitlaat te kopen aangezien de Leovince uitlaat volgensmij een stuk stiller is, en ik een pot-uitlaat op een Runner veel mooier vindt. Zoals de SM06 op de 180cc modellen, alleen die past helaas (logisch ook) niet op mijn Runner. Mijn vraag is nu, is het verschil in performance heel groot als ik de Leovince Touring op mijn Runner zet? Hebben andere mensen ervaring met deze uitlaat op een 70cc met 17.5 carburateur?

Alvast bedankt!


Heb een touring op een peugeot speedfight 2 gehad een hele tijd geleden.

Ten eerst is het een 50cc originele cilinder uitlaat.. Op 70cc mis je heel veel koppel ermee.

Ik vond destijds dat de originele speedfight uitlaat veel lekkerder reed, omdat deze veel meer koppel onderin heeft zitten.

De leo touring is echt een koppel loze uitlaat.. Het rijd, maar zou er zelf geen tweede keer voor kiezen.

Zelf een sito + rijd beter (ja weet dat beide van dezelfde fabriek komen.
 
Heb een touring op een peugeot speedfight 2 gehad een hele tijd geleden.

Ten eerst is het een 50cc originele cilinder uitlaat.. Op 70cc mis je heel veel koppel ermee.

Ik vond destijds dat de originele speedfight uitlaat veel lekkerder reed, omdat deze veel meer koppel onderin heeft zitten.

De leo touring is echt een koppel loze uitlaat.. Het rijd, maar zou er zelf geen tweede keer voor kiezen.

Zelf een sito + rijd beter (ja weet dat beide van dezelfde fabriek komen.

Ook als ik de begrenzer eruit haal? Want zoals ik heb gezien zit er een begrenzer in gelast.
 
Ook als ik de begrenzer eruit haal? Want zoals ik heb gezien zit er een begrenzer in gelast.


Ik reed er toen al ontgrensd mee.. Uitlaat trechter laat ik er nooit erin zitten.. En anders valt die naar lange tijd er toch eruit en zit die in je uitlaat te rammelen.
Post automatically merged:

wat is het verschil tussen een Leovince touring en de Sito plus op een piaggio blok 50cc bsg-3 cilinder?


Denk dat ik dit al 3 keer gezeten hebt.. Misschien even de zoekfunctie raad plegen?
 
Back
Top