Aerox + Leovince TT? iemand ervaringen?

nickasjuhh

Well-Known Member
Beste forumleden,

Ik heb en nieuwe Aerox 2010 zonder varioring. Ik wil dat hij ene stuk harder gaat omdat ik nu maar 55 echte km ga. Een TT is niet duur meer er zijn vele mensen die het troep vinden, en anderen zeggen dat de TT het heel goed doet. Wat zijn jullie ervaringen met een aerox + een leovince handmade TT?
 
Advertisement - register to remove this

ja oke, maar wat voor snelheid zal ik ongeveer kunnen halen als ik hem een beetje afstel? En zal ie snel kapot gaan of is de kwaliteit opzich wel goed?
 
snelheid mits goed afstellen zo'n 80 km/h, alleen is hy wel wat roest gevoelig, dus de uitlaat goed bijhouden qua insmeren/ onderhoud !
 
Beste forumleden,

Ik heb en nieuwe Aerox 2010 zonder varioring. Ik wil dat hij ene stuk harder gaat omdat ik nu maar 55 echte km ga. Een TT is niet duur meer er zijn vele mensen die het troep vinden, en anderen zeggen dat de TT het heel goed doet. Wat zijn jullie ervaringen met een aerox + een leovince handmade TT?

Ik heb een aerox staan met originele cillinder en al de rest ook origineel behalve tt uitlaat en vario ontgrensd. Haalde er een mooie 85 uit. Vraagt idd beetje kuis werk na ieder rit. Dan hou je die mooi proper

mvg
 
Back
Top