Advies UItlaat Aerox? (Doppler, Gianelli, Leovince, etc.)

markhietbrink

Well-Known Member
Hallo mede-forumgebruikers,

Ik heb afgelopen week me pakking van me Leovince ZX vervangen, maar toen ik hem er eenmaal totaal af had zat er allemaal roest aan;(!
Deze was gewoon lek en maakte een enorm kabaal{!!
Ik heb dus meteen eergisteren een std uitlaat opgehaald voor 15 euro, deze was echter in nieuwstaatO-).

Alleen deze levert totaal geen koppel!:D
En de top ligt met een beetje moeite op de 55 km/h:|.
Terwijl me teruglopertje 75 haalde.


Mijn vraag aan jullie is dus, wat voor uitlaat adviseren jullie mij tot een prijs van 130 euro?
Graag zou ik de prestaties met de setup horen?

Bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

als hij 75 echte haalde? denk het niet :p in die nieuwe uitlaat van jou zit gewoon nog een prop zoals altijd in een gekeurde uitlaat. gewoon terug er af halen en met een dremel/schroevendraaier de las van die prop breken en hem verwijderen. heb je trouwens wel je rollen vervangen? een terugloopuitlaat zit veel lager in rollen dan bv een potje. met een potje zit je meestal tussen de 6 en 7gram, maar kan ook meer of minder zijn, meestal zit je daar toch inde buurt.
 
gewoon standaard uitlaat erop, varioring eruit, eventuele proppen er ook uit halen, goed afstellen en dan haal je die 75 ook wel
 
idd ga je evensnel mee als je de overbrenging goed kan afstellen. en kijk als je ff gereden hebt naar je bougie en zeg de kleur ervan een keer. (of laat een foto zien)
 
met een sito+ uitlaat haalde ik de 75 ook met standaard 50cc, trok goed door en heeft een standaard geluid, super dus. Maar als je echt een terugloper wil zou ik voor de yasuni R gaan, prima prestaties en een mooi geluid. ik heb eerst met een stage6 pro replica gereden, ook wel leuke prestaties maar als ik die naast de yasuni r leg en op de kwaliteit ga vergelijken qua materiaal dan valt de pro replica in het niets en dan met name de demper. voor een yasuni r nieuw betaal je wel wat voor maar dan heb je ook wat, mijn mening tenminste!
 
Of je poetst je ZX gewoon tot hij weer mooi is, ff spuiten en klaar. Hoef je ook niks af te stellen, eronder hangen en weer rijden ;)
 
Back
Top