zip fastrider advies nodig

2temps

New Member
ik had een standaard fastrider gekocht om hem volledig zelf op te bouwen dit is mijn setup verlopig:
standaard 50cc
17,5 dellorto (moet mijn sproeier nog afstellen momenteel een 80 denk ik maar heb een setje vn 70-88)
polini vario
polini spruitstuk
polini vsnaar
standaard luchtfilter
lange sito plus
heb nog een polini drukveer liggen (blauwe) maar zat te denken dat het beter ging zijn als ik deze pas steek alsk mijn 70 heb (DR) maar pas als mijn 50 het heeft opgegeven
ben vooral gefocust op trek, wat ik ook op het oog heb is een malossi VL13 membraam, malossi trekveren en malossi vertanding maar ken daar net iets minder over
ben benieuwd naar jullie mening
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Malossi VL11 membraan kleppen nemen op origineel membraan. Vertanding niet veranderen.
Sproeier 80 is te groot op 50cc.

Ik raad je aan eerst eens te leren omgaan en afstellen met het geen je nu hebt. Pas als je ervaring hebt en weet wat nut heeft verdere stappen zetten.
 
Malossi VL11 membraan kleppen nemen op origineel membraan. Vertanding niet veranderen.
Sproeier 80 is te groot op 50cc.

Ik raad je aan eerst eens te leren omgaan en afstellen met het geen je nu hebt. Pas als je ervaring hebt en weet wat nut heeft verdere stappen zetten.
Ik heb al ervaring hoor met schakel en scooters wil gwn ander man hun mening weten en bedankt
heb mijn carbu al afgestelt gewoon nog
geen tijd gehad voor mijn sproeier
En wat denk je als de 70 eronder steekt?
 
Back
Top