Erik. said:Tuurlijk kan je je Budget aanpassen, alleen wat ik denk, uiteindelijk wil je toch wel sneller en als je dan eerst een Stage 6 koopt, dan een ProRace en dan een Speed kost het je bij wijs van spreken 3 Cilinders...
Ik zeg: Als je het doet doe het dan goed.
Wout@SR said:Ik ben het niet eens met: Als je het doet, doe het dan goed. Moet een stage 6 kan je net zo veel lol hebben als een speed. Bedenk gewoon van te voren wat wil ik, hoeveel wil k uitgeven, enz, enz
Ik wist al van begin af aan dat ik tevreden ben met 15 pk. Wil ook graag geld stoppen in in andere dingen, uitgaat/vriendin enz. Het voordeel hieraan is dat je je zelf ook sneller een stop kan toeroepen. Als je begint met de beste cilinder/krukas/uitlata ben je snel gegeneigd om dat alles maar het beste te nemen. Als je droomt van een 20+ setup, oke dan moet je het doen, maar als je net als ik te vreden bent met een snelle setup waarmee je gewoon flink hard kan rondknallen, moet je cker dat laatste doen!!!
Sfera LC said:Net nog aangehouden onder het testen...op de meest afgelegen plek die er is! Gewoon een beetje de situatie uitgelegt van dat we aan het testen waren, en toen mochten we gaan. Moest alleen niet nog een keer gebeuren
MinaRallyLC said:Omdat?
Graag even je reden omschrijven...
MinaRallyLC said:Maar zo zit helaas niet iedereen in elkaar.
En als je meer zou willen, dan bestaat er ook zoiets als tunen
Maar ik denk dat ik er wel mee doorga, maar niet dat er perse de duurste onderdelen eronder hoeft te zetten, het gaat dat je orgineel bent. Iedereen kan wel even de snelste cilinder eronder leggen en dan of dat zo`n gene de vetste scooter heeft. Je moet gewoon dingen kunnen wat een ander niet heeft, dan heeft een project in mijn ogen pas waarde.
[5th] Erik said:Hetzelfde voor mij, alles is nu zo'n beetje verkocht met uitzondering van mijn Beta Ark en ik heb er ook totaal geen spijt van.
Motorisch kan het altijd beter dus daar blijf je geld aan uit geven.
In jouw geval niet zoals je zei, maar meestal gebeurd dat wel
Ach misschien komt het ook wel omdat ik al 2 projecten gehad heb.. Dat ik er nu zo over denk, misschien zou ik heel anders praten als ik geen projecten gehad had
Arno said:Ik zou best nog een nieuw project willen beginnen maar ik weet hoeveel het gaat kosten enz en wat je ervoor terug krijgt.
Dat is helaas te weinig in mijn ogen...
@ TS, denk ook aan het volgende: je leeft maar 1x, en tis heel vet om zoiets gehad te hebben (een vlammende scoot)
Ik heb ervaringen opgedaan die k nooit zou willen missen