Sfera LC said:Net nog aangehouden onder het testen...op de meest afgelegen plek die er is! Gewoon een beetje de situatie uitgelegt van dat we aan het testen waren, en toen mochten we gaan. Moest alleen niet nog een keer gebeuren
Rastabasta said:Als ik jou was zou ik even wachten en strax een echte (cross) motor halen. Er zijn genoeg banen waar je tegen kleine vergoeding kunt racen en zodoende leer je de machine steeds beter kennen.
Je zegt dat je het afstellen wil laten doen, dit zegt mij genoeg: als je een echt project wil, moet je alles zelfdoen ( 95% ook goed) Hier krijg je meer voldoening uit dan als je het laat doen
MinaRallyLC said:Dan heb jij echt zwaar geluk gehad, kijk dit soort situaties bedoel ik nou. Maargoed Slome zegt dat alles snel slijt, dat zal met een normale racescooter / sprint scooter ook wel zo zijn. Dus daar vind ik hem geen goed punt hebben. En ik besef het ook dat spullen hard slijten.
MAYKEL_MK1 said:Als jij ergens op een afgelegen plek staat te knallen/afstellen. En je bent met de auto en aanhanger zal de politie ook niet moeilijk doen lijkt me. Ze sturen je alleen maar weg.
En het kost veel geld iig zn project, maar je zult er niet veel op afschrijfen, de waarde blijft wel in de spullen zitten, mocht je het weer willen verkopen.