CrossRally
Banned
Ik was eerst eigenlijk heel anthausiast om met me scooter project te gaan beginnen. Maar toen ik vanmiddag het project van erwin las (Project: extreme malossi phantom) van dat politie gebeuren, sloeg bij mij de bom eigelijk wel hard in. Ik weet hoe de politie is in nederland. Je hoeft maar met een minibike over straat te rijden en ze staan al voor je. Aangezien zo`n project best wel wat kost en bang ben het eventueel kwijt te raken (is toch een hoop geld) zit ik er heel misschien toch eraan te denken om er niet aan te gaan beginnen. Ik heb momenteel zelf ook wel veel geld nodig(computer, rijbewijs). Je moet wel snappen dat het project niet in 1 dag af hoeft te zijn en dus tijd zat hebt. En ik kan uiteraard beetje voor beetje aanschaffen. De belangrijke dingen gaat uiteraard voor. Ik was van plan om een crosser te gaan maken om uiteraard mee te crossen (offroad). Ik vroeg me af waar ik eventueel zou kunnen crossen, want een dure hobby scooter wil je uiteraard ook gebruiken.
Ik heb de baan van MACl al gemaild, maar daar doen ze heel erg onduidelijk. Na het laatste mailtje heb ik verder geen antwoord meer gehad.
Ik weet dat je niet op de openbare weg mag begeven, vroeg me af of er eventueel gratis crosstereintjes kan vinden die zijn afgesloten.
Berghem heb ik ook al gemaild, maar dat was in eerste instantie alleen voor crossmoteren. Ik heb ook eens advies gehad op de maasvlakte, maar ik kan me daar niet erg veel bij voorstellen hoe het daar eruit ziet.
Uiteraard wil ik de scooter ook onroad gebruiken (sprints ofzo)
Ik denk dat meerder mensen deze omslag wel eens hebben gehad om te stoppen en dat ze dan weer toch doorgaan.
Hoe zou ik eventueel me scooter kunnen afstellen. Ik woon namelijk in een woonwijk waar ook kleine kinderen spelen, dus om hier te gaan rijden lijkt me niet zo slim. Graag ideeen, meningen, tips...
Ik heb de baan van MACl al gemaild, maar daar doen ze heel erg onduidelijk. Na het laatste mailtje heb ik verder geen antwoord meer gehad.
Ik weet dat je niet op de openbare weg mag begeven, vroeg me af of er eventueel gratis crosstereintjes kan vinden die zijn afgesloten.
Berghem heb ik ook al gemaild, maar dat was in eerste instantie alleen voor crossmoteren. Ik heb ook eens advies gehad op de maasvlakte, maar ik kan me daar niet erg veel bij voorstellen hoe het daar eruit ziet.
Uiteraard wil ik de scooter ook onroad gebruiken (sprints ofzo)
Ik denk dat meerder mensen deze omslag wel eens hebben gehad om te stoppen en dat ze dan weer toch doorgaan.
Hoe zou ik eventueel me scooter kunnen afstellen. Ik woon namelijk in een woonwijk waar ook kleine kinderen spelen, dus om hier te gaan rijden lijkt me niet zo slim. Graag ideeen, meningen, tips...