Originally posted by sz8682
Stel men past de originele spruitstuk aan, hoe moet de vorm van de uitgang van de spruitstuk zijn die naar de membraan gaat:
1. Net als bij top spruitstuk overgang van rond naar vierkant, zodat het vloeiend overloopt naar membraan
2. Net als malossi of origineel spruitstuk gewoon rond....
Lijkt mij dat 1. beter is voor de flow...
Originally posted by cozmo
Volgens mij bedoeld hij dat alles meer dan sterk genoeg is (2x zo sterk als nodig zou zijn). Neem bijv. velgen. Daar kan je best wel wat uit wegfrezen zonder dat het risicovol wordt. De velgen zullen altijd zwakker worden namelijk.
Originally posted by The One
Hmm... maar dat is zeker weer geheim .. of niet Jeffry..
Originally posted by sz8682
Stel men past de originele spruitstuk aan, hoe moet de vorm van de uitgang van de spruitstuk zijn die naar de membraan gaat:
1. Net als bij top spruitstuk overgang van rond naar vierkant, zodat het vloeiend overloopt naar membraan
2. Net als malossi of origineel spruitstuk gewoon rond....
Lijkt mij dat 1. beter is voor de flow...
Originally posted by jeffreyrovaart
er is bij mij niets geheim of wat dan ook en ik weet ook niet waar iedereen daar aan komt.
alles mag je en kan je vragen aan mij opeen normale manier.
en betreft de berekeningsfactor heb ik geen flauw idee en dat boeit mij ook niet want ik weet dat het 2 keer zo sterk uit de tests komt als origineel.
verder zou ik niet weten wat dit ge o.h. aan dit topic toevoegd:|
Originally posted by Ufo
Tis allebei niet optimaal.
meten=weten
Originally posted by jeffreyrovaart
wij bouwen bij ons bedrijf complete liften en heb nog nooit gehad dat een berekening niet zou kloppen,dit zou namelijk bijzonder bloedig worden.
die berekeningen echt zijn niet in een kwartiertje bedacht ofzow.
we zijn er weken mee bezig geweest en dus niet over 1 nacht ijs.
:| ik zou echt niet met mn scoot gaan rijden als tie niet veilig is.
ik heb geen deadwish.
Originally posted by Chiel
Ik zag je scoot toevallig vorige week bij koopmans en ik vroeg m hoe t zat met je blok-ophanging! Hij zei dat het nog niet perfect was! Maar ja, jullie hebben er meer verstand van dan ik!
Originally posted by Sjoerd
Joor, de ophanging van Peugeot, dus bv die van de Viva van Koopmans, is dat ook niet op een dergelijke manier?