ErikN
Well-Known Member
Hallo ik Ben Erik ik ben 18 jaar (vandaag geworden ) en ik kom uit brabant.
Mijn scooterverleden:
Die begon ong 2 jaar geleden, ik kocht bij de plaatselijke scooter boer deze area:
Hij reed iets van 65 km/h toen, en dammm wat trok dat ding hard op!
Nou zo heb ik zkkr half jaar gereden, todat een vriend van zijn Speedfight ging
opvoeren, ik wou dat ook. Eerst wou ik een Nr-x of een ZX 8P Maar toen zag ik een
Hebo Gara en damm wat vond ik dat een vet pijpje. Dus die had ik bestelt op interet.
Maar tot me verbazing niet gezien :emo: dus toen bij de plaatselijke scooter boer een
Gianneli Nardo gekocht:
Nou reed al stuk beter rond de 105 km/h op me teller. Maar toen ik Tentamen had en ik
daarvoor naar Breda moest gebeurde het, op de terug weg zag ik een auto over het hoofd
waardoor ik over de kattebak vloog.
Resultaat:
- Voorkap kapot
- Koplamp kapot
- Voorvork as krom
Viel mee dus. Dus ik had besloten om me kappen weg te bregen naar spuiter, me mona arm + Velgen
kregen een zwart coat beurtje. Resultaat:
Maar goed mijn verleden is heel lang dus ik praat nu naar het einde toe.
Ik wou dus beetje sneller dus kocht het volgende:
- Gilardoni 50cc
- 17,5mm cabrateur
- Hebo Koppeling
- Hebo Vario
- Rito Asje
Dit reet heel erg goed, maar ook deze cilinder kwam na 300 km aan ze einde hij liep goed vast.
Toen was ik het zo beu met de scooter dus ik d8 he ik koop wat anders, dus ik rond gaan kijken
en waar me scooter voor reperatie stond zag ik een Aprilia RS50 Moto Gp style. Dus deze maar gekocht.
Area + RS50 (hier zie je hoe de area is geworden)
Nou de Rs is al opgevoerd en loop iets van 100 (kan het niet aflezen teller loop maar tot 80)
Dus de area staat/stond stil. Todat ik met Nielz en Robin (sfers 8P) naar Meppel ging, daar zag ik die
jongens zo hard voorbij rijden dus ik moest dat ook
Een vriend van me wou ook al langere tijd een project maken van ze Firefox dus wij op een middag
naar Vd Kruijs. Ik Kocht dit:
Hebo Bezinge slan rood en 28mm PWK S6 (bezine filter kom van me werk)
Affijn ik kocht tijdje geleden ook een Yasuni C21 van Albert (witte ditech speed sr) Deze heb ik
alweer verkocht aan die vriend, omdat ik met een Yasuni C30 ofzo wil gaan rijden.
De Rest van de Setup Wordt:
Cilinder -
Uitlaat -
Krukas: Malossi RHQ pen 12 of Hebo Racing
Carburateur: 28mm PWK Stage 6 + 70mm Kelk
Luchtfilter: XSH 70mm Model
Vario: Malossi Over Range 2005
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraan: Malossi VL14
Primaire Vertanding: Malossi -
Secundaire Vertanding: Malossi -
Carters -
Vertandingsdeksel: Top Nardo
Poulies: Malossi Over Range 2005
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Halfpoulie: Malossi
V-snaar: Malossi X-Belt
Spruitstuk: Malossi pia recht + XSH 2.0 Wig
Ontsteking: Italkit binnerotor of Malossi geval.
Lagers: SKF C4 Kuntstof kooi
Zo als jullie kunnen zien is de Cilinder, uitlaat + ontsteking keuze nog niet geheel duidelijk.
zit een beetje te twijfelen tussen dit:
Cilinder: 2f4r, malossi 7 poorter, Hebo Revolution
Uitlaat: C30, Proost pijpje, HR4
Onsteking: Malossi, MVT of Italkit.
Meer nieus en updates soon
Mijn scooterverleden:
Die begon ong 2 jaar geleden, ik kocht bij de plaatselijke scooter boer deze area:
Hij reed iets van 65 km/h toen, en dammm wat trok dat ding hard op!
Nou zo heb ik zkkr half jaar gereden, todat een vriend van zijn Speedfight ging
opvoeren, ik wou dat ook. Eerst wou ik een Nr-x of een ZX 8P Maar toen zag ik een
Hebo Gara en damm wat vond ik dat een vet pijpje. Dus die had ik bestelt op interet.
Maar tot me verbazing niet gezien :emo: dus toen bij de plaatselijke scooter boer een
Gianneli Nardo gekocht:
Nou reed al stuk beter rond de 105 km/h op me teller. Maar toen ik Tentamen had en ik
daarvoor naar Breda moest gebeurde het, op de terug weg zag ik een auto over het hoofd
waardoor ik over de kattebak vloog.
Resultaat:
- Voorkap kapot
- Koplamp kapot
- Voorvork as krom
Viel mee dus. Dus ik had besloten om me kappen weg te bregen naar spuiter, me mona arm + Velgen
kregen een zwart coat beurtje. Resultaat:
Maar goed mijn verleden is heel lang dus ik praat nu naar het einde toe.
Ik wou dus beetje sneller dus kocht het volgende:
- Gilardoni 50cc
- 17,5mm cabrateur
- Hebo Koppeling
- Hebo Vario
- Rito Asje
Dit reet heel erg goed, maar ook deze cilinder kwam na 300 km aan ze einde hij liep goed vast.
Toen was ik het zo beu met de scooter dus ik d8 he ik koop wat anders, dus ik rond gaan kijken
en waar me scooter voor reperatie stond zag ik een Aprilia RS50 Moto Gp style. Dus deze maar gekocht.
Area + RS50 (hier zie je hoe de area is geworden)
Nou de Rs is al opgevoerd en loop iets van 100 (kan het niet aflezen teller loop maar tot 80)
Dus de area staat/stond stil. Todat ik met Nielz en Robin (sfers 8P) naar Meppel ging, daar zag ik die
jongens zo hard voorbij rijden dus ik moest dat ook
Een vriend van me wou ook al langere tijd een project maken van ze Firefox dus wij op een middag
naar Vd Kruijs. Ik Kocht dit:
Hebo Bezinge slan rood en 28mm PWK S6 (bezine filter kom van me werk)
Affijn ik kocht tijdje geleden ook een Yasuni C21 van Albert (witte ditech speed sr) Deze heb ik
alweer verkocht aan die vriend, omdat ik met een Yasuni C30 ofzo wil gaan rijden.
De Rest van de Setup Wordt:
Cilinder -
Uitlaat -
Krukas: Malossi RHQ pen 12 of Hebo Racing
Carburateur: 28mm PWK Stage 6 + 70mm Kelk
Luchtfilter: XSH 70mm Model
Vario: Malossi Over Range 2005
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraan: Malossi VL14
Primaire Vertanding: Malossi -
Secundaire Vertanding: Malossi -
Carters -
Vertandingsdeksel: Top Nardo
Poulies: Malossi Over Range 2005
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Halfpoulie: Malossi
V-snaar: Malossi X-Belt
Spruitstuk: Malossi pia recht + XSH 2.0 Wig
Ontsteking: Italkit binnerotor of Malossi geval.
Lagers: SKF C4 Kuntstof kooi
Zo als jullie kunnen zien is de Cilinder, uitlaat + ontsteking keuze nog niet geheel duidelijk.
zit een beetje te twijfelen tussen dit:
Cilinder: 2f4r, malossi 7 poorter, Hebo Revolution
Uitlaat: C30, Proost pijpje, HR4
Onsteking: Malossi, MVT of Italkit.
Meer nieus en updates soon