Het was idd een geweldig dagje Banken.
Ik heb een run of 30 gemaakt met de Sonic van Steef en idd binnenkomend leek het een beetje tegen te vallen
Toen wat gespeeld met zijn flens en ontsteking en opeens MWOAAAAAAAAP 23.5 SAE, niet slecht voor een beunhok uit M-town
De volgende keer zeker even testen met die DPR Speedpijp icm goede flens en kijken of we daar nog wat vermogen bij kunnen krijgen.
En jammer dat het dienblad niet paste
Ik zou wel eens willen zien of je dit beunhok ook op 23.5 had gezeten als hij onafgesteld was.Het is immers een miniscule winst en met genoeg testwerk kan iedereen van 23.3 naar 23.5 gaan maybe was de winst veroorzaakt alleen al door de andere omgeving. Het is immers geeneens een goed vergelijkbare meeting tov van een normale tovami dus naar mijn mening niet echt waardevol.
Niet verkeerd bedoeld maar zo zie ik het.
En steef succes verder nog ik zie je de 13e wel. Kunnen we ook als het niet te druk is een sprintje doen. RST sonic vs RST sonic
Groetjes Fouad
Very nice sprinter. But i wondering, what is the very idea behind lightening the "windwheel".
A standard 'half poulie' generates a airflow and that gives a resistance costing bhp's