This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST tuned black sonic #238

gistere was indd erg leuk ja, maar die achterrem snap k ook niets van.
gewoon een nissin rempomp halen

@ izi; jouw hok doet wel z'n ding? ikheb nog steeds nergens de bloemetjes zien staan !!??

Gewoon ff die rempompontluchter halen, Steef :*. Ik weet zeker dat je die rem aan de gang krijgt, anders heb je zelf iets fout gedaan.

Ik zie je komend seizoen:*.

ghehe denna, dat kan ook natuurlijk haha.

Wat hebben we gisteren gedaan..
Luuk heeft mijn zippootjes meegenomen om af te draaien.
1inlaatadaptor is al uitgezaagd, anders is afgetekend.
Ook is er 1 wig van Izimo's scooter afgekomen, waar ik na wat aanpaswerk ook nog iets mee kan.Dit icm met stage6 spruistuk

Achterrem proberen te ontluchten, maar nogsteeds niet gelukt.
Ook hebben we dat hok van izi eens gestart, en hij doet zn ding :W

T hele zooitje in DBK ennuh, steef, als t nie lukt met je achterrem, wil k er ook wel uns nakijke ik kan wondere doen met remmen:W..

zo eindelijk achterrem ontlucht. verkeerde ontluchtingsnippel was de boosdoener. Luuk bedankt!!

Ook ligt bij luuk:

-Zip type 1 voorvork
-Achterwiel adaptor

Deze liggen daar om af te draaien, en de vork wordt aangepast.

Hahahaha:winner: Dat word met paddock boeken Hoop dat deze foto van te voren was genomen maarja je weet dat hij werkt dus zit zo weer op druk

Hahahaha:winner: Dat word met paddock boeken Hoop dat deze foto van te voren was genomen maarja je weet dat hij werkt dus zit zo weer op druk

8P hij hoeft alleen maar zn klauw van het blok los te halen en dan weer op de goede manier eronderdoor leggen, hoeft daarvoor niet eens uit elkaar hoor , maar was wel droog toen we het opeens opmerkte, om maar niet te spreken van de wielnaaf die hij er verkeerd om had opgezet (remschijf aan de buitenkant :#) maar heb ik helaas geen foto van geschoten hehe

haha dat was een goeie idd.
Of de dubbele schijfrem achter.

Een heerlijke beunavond.
Gelukkig hebben we wel nog wat nuttigs gedaan
1 inlaatsetje afgemaakt.

Ook had luuk stevig doorgewerkt en iets meegenomen:

we hebben de hele avond het uitgehuild van het lachen, Izimo kan gewoon nooit normaal doen he. Ali plantenbak :+