This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST SBO2010 Zip

Update 20-04-2010:

Het probleem is gevonden!

Ik ben erachter waarom hij echt ontzettend klote liep afgelopen Zondag. Ik wou gisteren een andere carburateur monteren om die eens te testen tegenover de stage6 RT carburateur. De huidige 28mm Keihin PWK met serienummers netjes gemaakt en gemonteerd, maar hij wou niet aanspringen.

Eerst dacht ik dat het kwam door de carb, dus de stage6 weer gemonteerd. Na die gemonteerd te hebben wou hij nogsteeds geen teken van leven geven.

Aangezien ik samen met Niels het blok inelkaar had gezet werd ik bang dat ook mijn tapeindes los waren gegaan, dus even de buitenkop eraf gepakt, maar na aan de moeren gevoeld te hebben was daar ook niks aan de hand.

Dus misschien de ontsteking, hij had een goede vonk (ik weet dat dat niks zegt), dus daar leek het probleem niet te liggen. Toen dacht ik opeens aan het JS membraan en wat ik vond van de std kleppen van dat membraan :+. Dus spruitstukje los, met veel moeite het membraan eraf weten te peuteren en ja hoor. Verdomme gaten in de kleppen ter grootte van mijn duim ongeveer!!!

Na de V-force van mij NRG gemonteerd te hebben en de echte keihin weer op te hebben gezet werd het tijd om me weer uit te sloven op dat kickpedaal. Ding was compleet vol met benzine gelopen, maar na 4 kickjes deed hij het weer en HOE!!!

De strepen staan op het moment fier op het beton van de kelder :winner:

wil niet veel zeggen hor maar strepen op een gladde betonnen vloer trek ik ook met een 15 pk zip .

Gooi de zip even op een testbank en stel het gewoon goed af voor een volgende meeting dan is het een stuk leuker voor jezelf om te rijden dan teleurstellende tijden na zoveel bouwen

Die vloer is even glad als het asfalt wat buiten ligt :+.

Zoals ik al aan gaf ga ik nog banken voor Sluiskil

zoals ik afgelope zondag al zei super nette zip nou nog ff zorgen dat die knalt op de meetings en dan is ie compleet

Thx jongens.

Volgende week zal er wel gebankt worden denk ik .

Nog even wat pix van Etten-Leur:

Last edited:
zo dennis, zie hem nu voor het eerst, maar jezus hij is netjes geworden! ziet er heel erg nice uit de zip, lekker clean-:-

tijden komen ook wel goed, keertje goed banken en voor een nette lijn zorgen dan gaat het helemaal goed komen.

Je bent aardig wat afgevallen is het niet?

Kan je me herinneren je ooit eens gezien te hebben paar jaar terug, maar toen was je wel wat steviger dan nu?

Zipje is erg fraai iig.

zo dennis, zie hem nu voor het eerst, maar jezus hij is netjes geworden! ziet er heel erg nice uit de zip, lekker clean-:-

tijden komen ook wel goed, keertje goed banken en voor een nette lijn zorgen dan gaat het helemaal goed komen.

Thx Jordi. :*. We zullen de 16e zien of het wat sneller kan allemaal :+.

Je bent aardig wat afgevallen is het niet?

Kan je me herinneren je ooit eens gezien te hebben paar jaar terug, maar toen was je wel wat steviger dan nu?

Zipje is erg fraai iig.

Jawel. Er zijn behoorlijk wat kilo's vanaf gegaan, ja. Als je kijkt naar de foto's van de tijd dat ik met het bigbore zip frame reed, daar was ik nog 120 kg. Nu heb ik moeite met 140 kilo samen met een zipje bijelkaar te krijgen .

In totaliteit nu 38,5 kilo wat eraf is, tot nu toe. Nog 8,5 kilo te gaan.

Goed bezig Denna, zipje stond er vers bij zondag, nu alleen nog even wat doen aan het vermogen en de tijden })

Goed dat je afgevallen bent, zowel voor de gezondheid als in deze tak van sport kan dat geen kwaad

See ya @ Sluiskil

Thx Daniel,

Het vermogen moet wel goedkomen denks.

Afvallen is wel chill, idd op meerdere vlakken.

Tot Sluiskil :*

Dat verdient dikke respect!

Als ik het allemaal zo zie, begint het weer te kriebelen. Helaas nog even wachten voor mij })

Wanneer ga je banken?

vanmiddag om 15.00 ook al
Alleen liep het toen niet zo vlekkenloos. Dus ben benieuwd of ze vooruitgang hebben geboekt