This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST SBO2010 Zip

Net even mijzelf + racekleding/helm/handschoenen en zip gewogen.

Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben te licht . Ik kom op 137,5 kg uit. Ik weeg zelf met alles aan 89 kg, dus de zip weegt 48,5 kg.

Dus ik moet nog ergens 2,5/2,6 kg erop zien te krijgen.

Iemand leuke ideeen, bv waar ik plaklood kan halen?
 
grote accu en mischien je koeling verlengen zodat deze voor een betere koeling kan zorgen,,

dat zijn echte must have's als je er gewicht bij wil..



ps. je zal je wel extreem chill voelen nu,,
 
Gewoon wat gewichtjes voor op het balhoofd zetten/monteren, heb je ook nog is minder kans dat hij voor omhoog komt
 
grote accu en mischien je koeling verlengen zodat deze voor een betere koeling kan zorgen,,

dat zijn echte must have's als je er gewicht bij wil..



ps. je zal je wel extreem chill voelen nu,,

Accu? Waarvoor :+?

Ik heb net me hele koelsysteem erop zitten en aan de voorkant kan ik het niet bevestigen, dus dat word em zo niet, bovendien koelt hij behoorlijk goed.

Ps. nee niet echt, ik moet nog 9 kg vet van me af hebben voordat ik klaar ben met afvallen, dat betekend dat ik ooit, als ik op me streefgewicht zit 11,5kg extra erbij moet gaan hangen ergens...

Mooi klote is dat. Ik had er eigenlijk ook niet op gerekend dat ik te licht zou zijn.

Gewoon wat gewichtjes voor op het balhoofd zetten/monteren, heb je ook nog is minder kans dat hij voor omhoog komt

2,5 kg is al een aardig gewicht. Alleen lood is in proportie zwaar en klein en het makkelijk eraf te halen zijn er erbij te zetten zijn. Ik wil het gewicht ook aan de voorkant, want daar komt het gewoon mooi uit.

Best een aparte kwestie dit . Te licht zijn voor een sprint !
 
Motorpak is te duur en ik heb pas nog een bodyprotector aangeschaft voor 65 euro. Beetje zonde :+.

Nrg ipv zip is geen optie.
 
Nog ff snel een orginele voorvelg fixen, tankje helemaal volgooien.

Dat is het eerste wat ik kan bedenken. Verder succes, maar dat zal wel goedkomen denk ik.
 
Thx.

Helaas zaten leuke tijden er niet in vandaag.

Ik wil eigenlijk nietmeer gaan sprinten zonder dat ik ben gaan banken, dat werkt gewoon voor geen meter... Vandaag deed me denken aan vroeger, toen mijn scooters ook voor geen meter vooruit te kakken waren.

Dus voor de volgende keer ga ik nog banken met de zip en proberen een mooi vermogen met een strakke lijn eruit te krijgen. Ik wil gewoon finales rijden met dit ding en ik weet zeker dat het mogelijk is.

Er gaan ook nog wat dingen veranderen, waaronder het zadel en toch de koeling. Dit koelt iig niet goed en hij blijft lang warm omdat alle warmte vastgehouden wordt door de buddy en overig kapwerk aan de achterzijde.
De nieuwe (grotere) rad word onder de voorkap geplaats met dus ook een langer koelsysteem.

Het zadel moet een model worden met schuim en hoes. Ik had me vergist in de hardheid van dit zadel en ik vond het vroeger niet zo hard zitten. Dat geeft dus een vertekenend beeld, want op mijn zitvlak heb ik nu een stukje minder zachtheid zitten .

Binnenkort dus weer een update vol nieuws :W.
 
uhm 8.1/8.2 en 8.7 oid.

Allemaal met een wegvallende scooter in het begin. De 8.1 run draaide hij 13,5/13,6 k.

Al bij al en bagger dus.

Inprincipe verwacht ik de volgende meeting runs ver onder de 8, meer richting de 7.
 
Hmm maja weet je niet ongeveer welke pijp het beste loopt op de zip? Dan kun je de toeren etc toch wel goed afstellen op een sprint? Moet zeker een mooiere tijd inzetten dan. Op Sluiskil beter joh!
 
Blokje is volgens mij zo goed als nieuw kees

Vet dat je precies op 140 kilo zat en met meer vermogen zit er waarschijnlijk veel meer in, Succes.
 
Kees, als de ontsteking gewoon op een waarde gezet is, en nog meer factoren.

Nu weet hij niet precies op welk toerental zijn topvermogen ligt nu hij niet heeft gebankt, dus dan ben je de hele dag bezig met rollen vervangen:+

Binnenkort maar eens het bankhok opzoeken.. maar eerst een week rust, dennebaom!
 
Mja fuck die rust.

Ik moet aan de gang met het koelsysteem, ander zadel, even een andere carb testen etc.

Werk aan de winkel voor de volgende keer.

Meran zei dat ik met het toerentel met deze uitlaat rond de 14,2k moest zitten. Maar met 13,5/13,6 k was hij veel sneller. Ik had een tijd van 8.1 met een eindsnelheid van 108km/h, wat nodal een rare verhouding is .
 
Blokje is volgens mij zo goed als nieuw kees

Vet dat je precies op 140 kilo zat en met meer vermogen zit er waarschijnlijk veel meer in, Succes.

Was wel stoer he . Eerste keer meten kwam ik uit op 139,2. Ff getankt en gegeten/gedronken, hoppa :W.
 
Zag er lekker uit Denna
Effe banken en dan @ sluikil boeke wie een dulle haha

Owja en op sluiskil met zn alle bij elkaar 8)
Succes!!