This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST SBO2010 Zip

Thx Martijn.

Tot 2cm is wel erg ver en zeer onverantwoordelijk vind ik. Ik wil best wat gewicht winnen hier en daar, maar het moet wel veilig blijven.
.

De buitenpoten passen strak op de binnenpoten dus kan nooit fout gaat, die binnenpoten zijn dik en sterk genoeg

Hoezo overdrijven, zoals het er laatst uitzag in de kelder vond ik mijn opmerking niet overdreven maar goed.

Ziet er goed uit!

Thx Maikel :*

Zijn stiekem toch wel een hoop spullen die je zo bij elkaar hebt!

Nooit gedacht dat dat frame nog ooit sbo zou gaan knallen :#. Frame ziet er op de foto's trouwens best netjes uit voor met de kwast?

Kom binnenkort xtje bewonderen :*.

Zijn ook best wel veel spulletjes.

Frame heeft vorig jaar nog met Ziggy erop gesjeesd :+. Frame is trouwens in het echt een stukje minder mooi als op de foto. Op de foto zie je geen oneffenheden.

De buitenpoten passen strak op de binnenpoten dus kan nooit fout gaat, die binnenpoten zijn dik en sterk genoeg

Die 200 gram heb ik toch niet nodig. Ik zit liever met een goed gevoel op me brommer ipv dat ik me de hele tijd druk zit te maken .

rijden al 2 jaar met korte binnenpoten

gaat best]

keep up DennaL

Komt goed, Artje :*.

Hoezo overdrijven, zoals het er laatst uitzag in de kelder vond ik mijn opmerking niet overdreven maar goed.

Er lagen wat kappen op de grond waardoor het veel meer rotzooi leek als dat het was, ik was zo klaar met opruimen. Dus het viel best mee...

Frame nog ff netjes afgetjoened zie ik Gaat een rete dikke en-er-geee worde Denna:W

Thx :*.
Frame is nog wel veranderd idd, om nog wat gewicht te winnen aan de achterkant en om een makkelijke en nette achterstaaf te kunnen maken.

graag gedaan Dennis ben erg benieuwt naar het uiteindelijke plaatje op een meeting:W

Het zal niet heel lang meer op zich laten wachten denk ik, volgende week zijn mijn spullen klaar bij EPC en als het goed is zijn morgen de velgen en de achterkap klaar bij de spuiter, dan kan inprincipe alles opgebouwd worden.

Ziet er goed verzorgd uit,en op de foto's ziet ut frame er idd niet slecht uit voor met de kwast.

Ga zo door,en ben benieuwd welke tijd je gaat boeke:W

Update 12/04/2010:

Daar ben ik weer. Het is weer een tijdje terug dat ik iets van me heb laten horen, maar het wachten is voorbij :+.

Ik ben nog redelijk veel bezig geweest met de zip. Het belangrijkste was natuurlijk het blokje, die spullen moest ik bijelkaar hebben en het moest inelkaar. Op een mooie dinsdag belde Meran mij op om te vertellen dat mijn spulletjes klaar waren om mee naar huis te nemen, dus die maar op gaan halen en direct begonnen met het spul inelkaar te hangen. Er waren hier en daar nog wat kleine tegenslagen, maar wie heeft die niet bij de SBO rijders .

Vantevoren had ik mezelf bezig gehouden met het monteren van de voorvork, remmen, stuur, gashandle, buddybak en koeling. Toen het blok klaar was kon het blok dus zo eronder gemikt worden.

Blokje er eens opgezet en moet zeggen dat het wel nice uitziet. Jullie willen natuurlijk zien wat ik bedoel, dus:

Nog een fotoje van het nette EPC logo:

Ook het tankje mocht een mooie plaats krijgen op de scooter, hij hangt op zijn plek met malossi cilindertapeinden 8P:

Ook nog een foto van het koelsysteem. Er zit al water in maar ontluchten moet nog even gebeuren :

Nog genoeg te doen dus, maar zondag staat hij paraat.

Hier laat ik het even bij voor deze keer.

Veel kijkplezier en tot komende Zondag:*.

Ziet er heel netjes uit Denna:~! Ben benieuwd hoe die er zondag bij staat!

Edit: Heb je geen foto van de kappen?:*

blokje ziet er erg vers uit! achterstaafje staat hem ook goed.

was het goed gelukt met de busjes in het subframe?

succes met de laatste lootjes voor zondag:W

Netjes man denna,wat betreft die poten,ik begrijp je keuze wel dat je met een veilig gevoel wilt rijden,vorig jaar met de sonic had ik geeneens binnepoten meer,alleen de buitenpoten nog

Dunnedenna jij weet ook niet van ophouden he Projecten uit weert worden steeds verser 8) Misschien tot de volgende sprint weer, zondag ben ik er niet bij namelijk

Denna! Nog bedankt voor de hulp vanavond. Echt bij verreweg het netste project, en je maakt het gelukkig weer af !

Nice denna, ziet er vers uit.

Thx .

Ziet er heel netjes uit Denna:~! Ben benieuwd hoe die er zondag bij staat!

Edit: Heb je geen foto van de kappen?:*

Thx. Foto van de kappen komt nog voor Zondag.

Netjes hoor! Genoeg nog te doen, maar je bent niet de enige

Wil hem er zondag wel ff naast zetten.

Thx. Je mag em altijd ernaast zetten natuurlijk .

blokje ziet er erg vers uit! achterstaafje staat hem ook goed.

was het goed gelukt met de busjes in het subframe?

succes met de laatste lootjes voor zondag:W

Thx Jordi :*. Busjes in het subframe ging supergoed, dat invriezen doet wonderen .

Ziet er echt supernetjes uit moet ik zeggen!
Tot zondag!

Thx Misha, tot zondag .

Netjes man. Laat je een kabouter rijden?

Thx. Oogt hij zo zwaar dan?

Netjes man denna,wat betreft die poten,ik begrijp je keuze wel dat je met een veilig gevoel wilt rijden,vorig jaar met de sonic had ik geeneens binnepoten meer,alleen de buitenpoten nog

Geen binnenpoten zou ik al helemaal niet aandurven, bovendien wil ik best nog iets van gewicht aan de voorkant hebben.

Dunnedenna jij weet ook niet van ophouden he Projecten uit weert worden steeds verser 8) Misschien tot de volgende sprint weer, zondag ben ik er niet bij namelijk

Thx. Jammer dat je er Zondag niet bent, hopelijk kom je wel nog eens kijken iig.