Update 12/04/2010:
Daar ben ik weer. Het is weer een tijdje terug dat ik iets van me heb laten horen, maar het wachten is voorbij :+.
Ik ben nog redelijk veel bezig geweest met de zip. Het belangrijkste was natuurlijk het blokje, die spullen moest ik bijelkaar hebben en het moest inelkaar. Op een mooie dinsdag belde Meran mij op om te vertellen dat mijn spulletjes klaar waren om mee naar huis te nemen, dus die maar op gaan halen en direct begonnen met het spul inelkaar te hangen. Er waren hier en daar nog wat kleine tegenslagen, maar wie heeft die niet bij de SBO rijders
.
Vantevoren had ik mezelf bezig gehouden met het monteren van de voorvork, remmen, stuur, gashandle, buddybak en koeling. Toen het blok klaar was kon het blok dus zo eronder gemikt worden.
Blokje er eens opgezet en moet zeggen dat het wel nice uitziet. Jullie willen natuurlijk zien wat ik bedoel, dus:
Nog een fotoje van het nette EPC logo:
Ook het tankje mocht een mooie plaats krijgen op de scooter, hij hangt op zijn plek met malossi cilindertapeinden 8P:
Ook nog een foto van het koelsysteem. Er zit al water in maar ontluchten moet nog even gebeuren
:
Nog genoeg te doen dus, maar zondag staat hij paraat.
Hier laat ik het even bij voor deze keer.
Veel kijkplezier en tot komende Zondag:*.