This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Enzo's Zippah

heey gosaah:W

was zeker een gezellige dag gisteren of niet (op de hitte na dan)

ik vond ook dat je scootaah aardig snel was gisteren hoor, en verder mooie foto's

nou ik spreek je snel weer en op naar de volgende sprints:W

lataa :*:*:*

Erg vet daniel, duur lakje ook :W Toch maar eens wat langere tandwieltjes erin.. Ik zag je namelijk vliegen bij je starts Wel zeer vette foto's! In nijmegen wheelyen we naast elkaar.

Gr, wieger

lkkr kleurtje daniel, liep die lekker @ sittard ?

Nja ging wel, pakte wel goed op maar liep 500 toeren teveel. En had geen trek om met 35 graden ff mn rollen goed te zetten:7

olie lak? spuitbus zul je bedoelen 8P

uiterlijk boeit niks he

Is idd effect uit een spuitbus, maar des al niet te min een vette kleur al zeg ik het zelf8) Alleen moet de zon er goed op schijnen voordat je het ziet!

@ de rest thnx voor jullie reactie en see ya @ the next SBO meeting*D

olie lak? spuitbus zul je bedoelen 8P

uiterlijk boeit niks he

mja of het uit spuitbus komt ofniet zo noemen ze die lak wieger zit dat regenboog effect in ( zelfde als je oli in water flikkerd)
maargoed, ik vind dat uiterlijk ook wel een beetje telt
maar sommige zijn std kwa uiterlijk maar toch erg vet (zoals jouwe)

Zo even een update over Nijmegen:

Heel wat sprints gereden, helaas met niet al te beste tijden dit omdat mn RF gewoon veelste hoog is met als gevolg dikke wheelies bij de start en een lage eindsnelheid:'(

Snelste of tenminste de enigste tijd die ik heb kunnen vinden was 7.67 wat voor het zipje dus veel te sloom is..

Aantal fotowtjes:

Speciaal voor Arthur:*

Tot Zaterdag! (voor de SBOers dan!)

zag er goed uit zondag

ik zag je nog een lekkere wheeley bouwen ook :W

lakje ziet er lekker uit voor spuitbusje, respect

klootzak zaterdag weer overnieuw

het is steeds een foto finish, echt vet !! zippa blijft vet berber
spreek je zaterdag.