Enzo's Evo Zip GESTOLEN!!! Help me!

Ik denk dat je de spullen niet zo snel op MP zal terug vinden. Je maakt denk ik meer kans op een meeting. Kijk naar nieuwkomers die er voorheen niet waren.

Spullen blijven waarschijnlijk in eigen beheer of in een bepaalde groep.

Als je op MP komen zijn we denk ik alweer tegen de zomer aan ofzo , als de markt verzadigt is met spullen.

Het blijft een trieste zaak die diefstal gein.

Maar kijk eens goed naar de braak sporen , hieraan kan je vaak zien of men geweten heeft hoe ze de boel open moesten maken. Wat inhoudt dat het bekenden zijn geweest of een bekende die gelult heeft.

Suc6 met de speurtocht.
 
Omdat de zip nog steeds niet terecht is, wou ik dit topic nog even onder de aandacht brengen zodat wanneer het misschien verhandelt wordt via internet dit voorkomen kan worden zodat niemand gestolen goed koopt.




Dus zie je iets verdacht of iemand die 1 van mijn onderdelen probeert te verkopen, mail/pm mij dan zodat ik misschien nog mn spul ooit terug zie!



Maar t gaat mij er ook vooral omd at jullie geen gestolen goed kopen..


Dus daarom breng ik dit topic een beetje onder de aandacht:)



Daarom nog maar een keer een aantal fotos:



Aantal fotos van de herkenningspunten:

De teller AIM:



De achterveer met zwartgespoten ribbels:



Carberateur met kelk:



Cilinder met Twins logo:


Blok met uitlaat, aan de achterkant van de demper zit een beschadigingsplek:



Malossi Remschijf met veel gaten:



Carterkap, deze gaatjes is echt een herkenningspunt, alleen de kleur is nu zwart met glitters:



Het stuurtje wat erop zat gemonteerd EPC stuur:



Close up van de lak die over de scooter zat, alleen goed te zien in de zon:




Aantal fotos van de scooter zelf:



]












Greetz Enzo
 
Man , dit is zó klote... Dus , je hebt echt nog NIKS terug ? Lekker is dat. :(

Waarschijnlijk is die zip gelijk uitelkaar gegaan , en in onderdelen verkocht... Óf hij staat in een schuur / garage / loods een paar maanden en dán wordt alles verkocht.

Eerlijk gezegd zou ik niet teveel terug verwachten. Klinkt hard. :X
 
Back
Top