Uitsmijters bij clubs enzo die altijd je laatste losgeld lospeuteren, mag dat?

hij schold me gister uit voor jody bernal toen ik binnenkwam aan het begin van de avond...tsja, dat zijn foute opmerkingen, dan moet je niet verw88 dat ik je geld geef...hoogstens 10 euro cent, om lekker te stangen :)
 
Originally posted by Tim
hij schold me gister uit voor jody bernal toen ik binnenkwam aan het begin van de avond...tsja, dat zijn foute opmerkingen, dan moet je niet verw88 dat ik je geld geef...hoogstens 10 euro cent, om lekker te stangen :)

Haha, zo het idee van: Koop er maar wat lekkers voor.
 
ja precies ik zoek altijd mijn 2 en 1 eurocenten bij elkaar en druk dat dan in zijn hand....gewoon om lekker irritant te zijn want die portiers in Den Haag zijn echt de ergste in hun soort...slaan er altijd maar op los en buitenlanders worden standaard geweigerd...
 
ik gaf hem een keer 15 cent ofzo, ik loop door, roept ie me terug, pakt tie me hand, stopt ie me geld terug in me hand en zegt, ga hier maar van bellen ofzo...

dus ik; tsjah, wie het kleine niet eert is het grote niet weerdt :) of hoe de fuck je dat ook schrijft :)
 
Uitsmijters van de Time Out, komt wel is z'n 'fooi' wisselen... Komt altijd aan met een zakje met €100,- aan munten. Volgens mij verdiende hij op een avond aan fooi ongeveer hetzelfde als zijn loon... Hij had ook erg veel consumpties die ze hem gaven als fooi, had ie een paar duizend liggen...
 
eerst zeiken om legitamatie
vervolgens entree betalen
vervolgens geld betalen om je jas op te mogen hangen
drinken betalen
en dan de uitsijter nog fooi geven

sommige uitsmuiters kunen van mij eecht de ***** krijgen omdat ik ze gewoon weg niet mag
 
Originally posted by Tim
ik gaf hem een keer 15 cent ofzo, ik loop door, roept ie me terug, pakt tie me hand, stopt ie me geld terug in me hand en zegt, ga hier maar van bellen ofzo...

dus ik; tsjah, wie het kleine niet eert is het grote niet weerdt :) of hoe de fuck je dat ook schrijft :)

Zeker die neger?

Die aap staat altijd met ze handje omhoog

Ik gaf 'm eerst 10 cent en zei ik volgende x meer, stopt ie 't weer in me hand en zegt ie tot de volgende x :rolleyes:
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
ALs je hekel aan fooi geven hebt, zou ik aanraden om NOOIT naar de VS te gaan.

waarom niet?

bij ons zit de fooi in de prijs gerekend (net zoals de btw)

mr in de VS zie je de bruto prijs, dus zonder fooi en btw...
is gewoon een ander systeem van afrekenen. :)
 
Originally posted by Ricie
Zeker die neger?

Die aap staat altijd met ze handje omhoog

Ik gaf 'm eerst 10 cent en zei ik volgende x meer, stopt ie 't weer in me hand en zegt ie tot de volgende x :rolleyes:

Die neger ja... arrogante lullo's daaro

twas wel lache gister vond ik, ik heb alleen die hele mentale theo maar 1 keer gezien en ff de hand geschud...
 
Originally posted by b64
waarom niet?

bij ons zit de fooi in de prijs gerekend (net zoals de btw)

mr in de VS zie je de bruto prijs, dus zonder fooi en btw...
is gewoon een ander systeem van afrekenen. :)

Hoe werkt dat ook weer precies, je moet een x aantal % betalen over het bedrag wat je besteed heb ofzo?
 
Meestal staan ze te schudden met het geld in hun hand. Pas liep ik uit zon tent een vriend van me pakt bezopen en al zijn protomonee, zegt die kerel nou laat maar es zien of je een leuke avond heb gehad! dus ik loop door hoor ik die kerel zeggen; sow jij hebt wel een hele leuke avond gehad, dusi k vraag wat ie hem had gegeven, wist ie niet meer 8P volgens mij een briefje ofzo :) Maja ik geef ze dus meestal ook nooit wat. Ze werken en daar krijgen ze geld voor. Vinden ze het niet genoeg ga dan maar lekker een andere baan zoeken ofzo. Ga leren ipv heffen...

Gister waren ze toruwens ook veel te laat bij zon vechtpartijtje, ze waren al heel de tijd aan het duwen, toen hadden ze allang in moeten grijpen, maar neee ze grepen pas in toen er 10 - 15 sec werd geslagen. Wel alche om te zien trouwens.

Zon uitsmijter gaf echt een vette klap, je hoorde echt *pats* en die gzoer tegen de grond trok zich weer omhoog aan de bar :) heheh })
 
Originally posted by JohanS
volgens mij is dat gewoon hun werk hoor en krijgen ze daar gewoon voor betaald. In pinky's in renesse was het helemaal erg, je mocht niet eens terug komen als je geen fooi gaf en je werdt et terrein afgegooid.

Nee, pigalle in renesse is lekker:

Als je niets geeft kijken ze je aan van wat moet je nou eigenlijk...
Was ook een zo'n kerel die had geen klein geld meer ofzow, alleen nog wat kleinere muntjes een aantal van 10 cent ofzow geloof ik, dus toen heeft ie dat maar gegeven, gedag gezegd en door gelopen, toen de uitsmijter keek wat ie had gekregen smeet ie het die gozer achterna naar buiten en gedeeltelijk ook voor ze flikker... nee das lekker zeg!!!!!

Verder, als je ze wat geeft, prima toch, maar ze moeten er nie om vragen!
 
oprotte. ik heb het nog nooit meegemaakt ga niet vaak naar de grotere discotheken. maar in een kroeg of discotheek betaal je zo'n 2 euro voor een biertje. nou vergeet het maar dat ik dan nog fooi geef aan de uitsmijters. hoogstens iemand achter de bar die zn best doet lekker biertje te tappen en hard werkt. maar iemand die de hele avond zit te staren??? denk t ni
 
tussen fooi krijgen en afdwingen is een Heel groot verschil..
als ze zo met hun handje staan te schudden zijn ze gewoon triest... ik zou me trouwens echt de tering schamen als ik zo stond te schooien.... ziet er zo extreem goedkoop uit... dus iemand die geen fooi geeft is niet cheap, maar de uitsmijter die staat te bedelen.
 
Originally posted by Tim
In spanje staat er trouwens NIEMAND aan de deur ze handje op te houden, echt wel beter

Daar krijg je een paar kilo papier in je handen gedrukt voordat je bij de disco bent. En komt er zoon wijf zeiken dat je moet bungyjumpen enz. :)
 
ik geef ook nooit fooi aan een uitsmijter.... soms wel in een kroeg ofzo, maar das dan gewoon omdat het relaxede lui zijn (waar je ook weleens een drankje gratis van krijgt)

uitsmijters... ze kunnen nieteens goed hun werk doen meestal, worden gelijk opgefokt...
 
Back
Top