Uitsmijters bij clubs enzo die altijd je laatste losgeld lospeuteren, mag dat?

Originally posted by Tim
In spanje staat er trouwens NIEMAND aan de deur ze handje op te houden, echt wel beter


In Collosus (lloret) stonden ze duzz echt wel te schooien.......

Mjah ik geef ze nooooit wat puur omdat ik gen goeie ervaringen met die lui heb. En neem aan dat ze er zoiesow niet voor nix staan.
 
Originally posted by JohanS
volgens mij is dat gewoon hun werk hoor en krijgen ze daar gewoon voor betaald. In pinky's in renesse was het helemaal erg, je mocht niet eens terug komen als je geen fooi gaf en je werdt et terrein afgegooid.

neeh je zegt het verkeerd ze gooiden JOU van het terrein af en natuurlijk is daar nix mis mee :#
 
Ik heb wel eens in een bus gezeten die mensen naar huis bracht na het uitgaan nix mis mee natuurlijk alleeen gingen ze ff omroepen dat je de chauffeur niet moest vergeten opzich ook nix mis mee maaja dan loop je door en ik had geen kleingeld meer na het uitgaan :D krijg ik me toch een preek ik zo van tjah dus je wilde zeggen dat dit je enige "loon" is vanavond ,stakker :D
 
Hm, bij ons in het noorden is het volgens mij niet echt normaal, heb het nooit meegemaakt dat ze erom 'bedelden' iig :?

Alleen als ik echt goede ervaring met een portier heb wil ik wel fooi geven EVT, maar kom op zeg, het is hun werk, ze hebben er zelf voor gekozen EN ze worden er voor betaald. Dan ga ik echt geen fooi geven. Tenzij ie me helpt ofzoiets dan wil ik wel fooi geven, dat is het hele idee achter een fooi |(.
Obers die echt zwaar klote zijjn geef je (tenminste ik :D) geen fooi. Als die gewoon normaal/goed zijn geef ik ze wel een fooitje, maar die helpen je ook de hele avond!! Een portier niet.

Zo :p
 
Originally posted by bissie
In Collosus (lloret) stonden ze duzz echt wel te schooien.......

Mjah ik geef ze nooooit wat puur omdat ik gen goeie ervaringen met die lui heb. En neem aan dat ze er zoiesow niet voor nix staan.

Het viel me idd op, Bumpers, dat was een discotheek van nederlanders...daar stonden weer uitsmijters om geld te vragen! Waren trouwens onwijs biekse gasten...

Ze hadden daar trouwens wel leuke proppers!
 
Die lui bij bumpers waren inderdaad super relaxed, zulke lui moge van mij wel een fooitje. Maar zo kom je ze hier echt zelden tegen.

Enne die propper van bumpers bedoel je zo'n klein vrouwtje met donker haar? Ik kan me in ieder geval nog zo iets herinneren :), ow jah ikk dwaal geloof ik een klein beetje af :rolleyes:
 
Ik geef meestal wel een fooi, puur omdat ALS ik een fooi mag/moet geven, ik in een vreemde omgeving ben... Ik wil best wel de moraalridder uithangen, maar niet in een vreemde omgeving, i.c.m. veel drank :p

Als ze bij ons in het uitgaanscentrum fooien zouden vragen, deed ik daar een stuk moeilijker over...

En wat Blankenberge betreft; vergeet niet dat je geen toegang hoeft te betalen, dan vind ik het helemaal niet erg om een fooitje te geven...
 
Originally posted by Tim
boeie :) er waren er meerdere, en ze waren iig allemaal aardig. Ik bedenk me nu welke jij bedoelt, Clara heette die...

Dat jij dat soort dingen onthoud:), ik vergeet dat soort dingen vaak door mijn alcoholgebruik :rolleyes:. maar t was zeker wel vet daaro.
 
Originally posted by bissie
Dat jij dat soort dingen onthoud:), ik vergeet dat soort dingen vaak door mijn alcoholgebruik :rolleyes:. maar t was zeker wel vet daaro.

ik schreef elke ochtend als ik wakker werd een dagverslag...met ze 3en zaten we dan onwijs hard na te denken....die pakte ik er dus ff bij :)
 
haha wat is dar het nut van? Ik weet altijd nog dat ik lol heb gehad of niet das bij mij het belangrijkste. De beschamende details wil ik zo snel mogelijk vergeten :D.
 
Inderdaad, als je dochter zwanger is van 3 negers, en jij bent zwaar over de zeik, dan lees je je eigen achterlijke daden nog een x na, of niet tIM? :rolleyes:
 
Back
Top