56 delige dopsleutelset voor 20 Euro bij de Lidl 24 November

Twinky

Well-Known Member
Ik las net de nieuwe Lidl folder met de black week deals en zag een leuke 56 delige dopsleutelset staan voor de scooter.
Online ken ik deze set niet vinden en kan alleen in de winkel afgehaald worden voor 20 Euro, met 52 % korting in begrepen.
De folder zegt dat het van CR-V en S2 staal is gemaakt met een ratel,2 verlengstukken,schuifgreep,17 dopsleutels,20 schroefbitjes,5 inbus sleutels en 3 TX stiftsleutels.

Toch wel een leuk setje voor die 2 tienen ,maar enkel op Vrijdag 24 November.
 
Advertisement - register to remove this

Ik las net de nieuwe Lidl folder met de black week deals en zag een leuke 56 delige dopsleutelset staan voor de scooter.
Online ken ik deze set niet vinden en kan alleen in de winkel afgehaald worden voor 20 Euro, met 52 % korting in begrepen.
De folder zegt dat het van CR-V en S2 staal is gemaakt met een ratel,2 verlengstukken,schuifgreep,17 dopsleutels,20 schroefbitjes,5 inbus sleutels en 3 TX stiftsleutels.

Toch wel een leuk setje voor die 2 tienen ,maar enkel op Vrijdag 24 November.
Inderdaad een mooie set.
Veel voor weinig.
Voor huis, tuin en keukengebruik meer dan zat.
Parkside is echt wel een goed merk.
Ik ga kijken of ik deze kan bemachtigen.
Dank je voor de tip...
DOPPENSET.png
 
Inderdaad een mooie set.
Veel voor weinig.
Voor huis, tuin en keukengebruik meer dan zat.
Parkside is echt wel een goed merk.
Ik ga kijken of ik deze kan bemachtigen.
Dank je voor de tip...
View attachment 73100
Graag gedaan, thnx voor de foto, dat is de set.
Parkside is idd geen slecht merk, ik heb er zelf nog geen slechte ervaringen mee gehad.
Ik hoop dat ik er niet naast grijp volgende week want zon set is altijd super handig om te hebben.

Voor scooters is het wel leuk voor bepaalde reperaties, ook de cilinder monteren werkt net wat lekkerder met een ratel en verlengstukje,
en als het goed is zijn die doppen ook dezelfde maat voor een momentsleutel.
Het zou mooi zijn als de inbus dezelfde maat heeft als carterkap boutjes, dat werkt ook wat sneller dan een losse inbus sleutel.
En zo te zien zit er ook een dop bij voor de wat grotere moeren zoals bij het achterwiel.
 
Graag gedaan, thnx voor de foto, dat is de set.
Parkside is idd geen slecht merk, ik heb er zelf nog geen slechte ervaringen mee gehad.
Ik hoop dat ik er niet naast grijp volgende week want zon set is altijd super handig om te hebben.

Voor scooters is het wel leuk voor bepaalde reperaties, ook de cilinder monteren werkt net wat lekkerder met een ratel en verlengstukje,
en als het goed is zijn die doppen ook dezelfde maat voor een momentsleutel.
Het zou mooi zijn als de inbus dezelfde maat heeft als carterkap boutjes, dat werkt ook wat sneller dan een losse inbus sleutel.
En zo te zien zit er ook een dop bij voor de wat grotere moeren zoals bij het achterwiel.
Klopt. Wat ook goed is is een Gereedshxap kist halen
 
Kan nooit veel zijn, meestal gaan die ratels naar enige tijd kapot en dan werkt de ratel functie niet meer.

Je hebt niks aan goedkoop gereedschap die je bouten en moeren alleen maar afrond en meer schade maakt dan je er iets aan hebt.
20 euro is heel verleidelijk.. Alleen beter / goed gereedschap kost helaas geld. Kwaliteit kost meer.

Zelfde als je koopt een imitatie carb voor 40 euro i.p.v 120 euro voor de echte.

Snap dat 120 euro pijn doet in je beurs, maar dan heb je wel het onderdeel en krijg je het probleem daarmee ook echt opgelost.
 
Kan nooit veel zijn, meestal gaan die ratels naar enige tijd kapot en dan werkt de ratel functie niet meer.

Je hebt niks aan goedkoop gereedschap die je bouten en moeren alleen maar afrond en meer schade maakt dan je er iets aan hebt.
20 euro is heel verleidelijk.. Alleen beter / goed gereedschap kost helaas geld. Kwaliteit kost meer.

Zelfde als je koopt een imitatie carb voor 40 euro i.p.v 120 euro voor de echte.

Snap dat 120 euro pijn doet in je beurs, maar dan heb je wel het onderdeel en krijg je het probleem daarmee ook echt opgelost.
Natuurlijk gaat het ooit kapot, maar als je hier een paar jaar mee kan doen is het toch prima. En als die ratel stuk gaat koop je gewoon een andere.

Ik sleutel alleen met oud gereedschap van mijn pa en goedkoop gereedschap van Parkside, de Gamma en de Action. Werkt allemaal prima.
 
Natuurlijk gaat het ooit kapot, maar als je hier een paar jaar mee kan doen is het toch prima. En als die ratel stuk gaat koop je gewoon een andere.

Ik sleutel alleen met oud gereedschap van mijn pa en goedkoop gereedschap van Parkside, de Gamma en de Action. Werkt allemaal prima.

Alleen dan heb je ondertussen wel al 40 euro uit gegeven. ( 20 voor de kapotte en 20 voor de nieuwe)

Als je dan gelijk een betere setje had gekocht van 39,99euro had je er ook langer plezier van.

En wat heb je eraan als je setje kapot is, terwijl je hem op dat moment net nodig hebt.
Maar natuurlijk weet je overal een ander antwoord op.

Verder zeg ik ook niet dat gamma slecht spul is.. Is opzicht prima mee te leven.
Alleen bij Parkside zet ik wel me vraagtekens bij. En action ook.
 
Plus dat duurdere gereedschap er voor kan zorgen dat je de klus makkelijker en sneller gedaan krijgt.
Als goedkoop gereedschap zo super goed zou zijn, zou iedereen dat kopen i.p.v de duurdere.

Ik ben nog altijd tevreden met mijn cobra tang die dingen goed vasthoud en niet er van af glijd.. Wat goedkoper spul wel eens doet en dan ook nog schade achterlaat.

Meeste mensen hebben zeker geen facom of stahlwille nodig.

Met Gedore bijvoorbeeld of beetje lager segment komt je ook al een eind mee.
 
Kan nooit veel zijn, meestal gaan die ratels naar enige tijd kapot en dan werkt de ratel functie niet meer.

Je hebt niks aan goedkoop gereedschap die je bouten en moeren alleen maar afrond en meer schade maakt dan je er iets aan hebt.
20 euro is heel verleidelijk.. Alleen beter / goed gereedschap kost helaas geld. Kwaliteit kost meer.

Zelfde als je koopt een imitatie carb voor 40 euro i.p.v 120 euro voor de echte.

Snap dat 120 euro pijn doet in je beurs, maar dan heb je wel het onderdeel en krijg je het probleem daarmee ook echt opgelost.
Ik moet wel zeggen dat een imi carb voor 40 euro het best goed kan doen.
Ik heb zelf een imi keihin carb gekocht op alie voor 24 euries (19 mm) en deze werkt echt goed.
Is goed af te stellen en voldoet zeer goed (doet gewoon wat hij moet doen.
 
Plus dat duurdere gereedschap er voor kan zorgen dat je de klus makkelijker en sneller gedaan krijgt.
Als goedkoop gereedschap zo super goed zou zijn, zou iedereen dat kopen i.p.v de duurdere.

Ik ben nog altijd tevreden met mijn cobra tang die dingen goed vasthoud en niet er van af glijd.. Wat goedkoper spul wel eens doet en dan ook nog schade achterlaat.

Meeste mensen hebben zeker geen facom of stahlwille nodig.

Met Gedore bijvoorbeeld of beetje lager segment komt je ook al een eind mee.
En wat een doppen set aan gaat.
Ik heb ooit (30 jaar terug) een doppenset gekocht voor 25 gulden (LET OP) bij de Aldi en die heb ik nog steeds.
Ratel en zo werkt nog steeds goed en deze set heeft al heel wat sloperijen en auto's gezien. (revisie)
Post automatically merged:

Uiteraard wel in de loop der tijd gereedschap erbij gekocht maar altijd van het merk parkside
is gewoon goed spul voor relatief weing geld
Post automatically merged:

Ook met auto revisies (Hobby) heb je geen echt duur gereedschap nodig (Ik doe dit al 35 jaar)
Je moet alleen gereedschap wel gebruiken waar het voor bedoeld is en geen ratel als hamer gebruiken
Post automatically merged:

Bijvoorbeeld de Accu boormachine van parkside (20V) Daar krik ik zelfs auto's mee op
Dop op de schaar krik en omhoog met dat ding en dat doet hij al heel lang
Post automatically merged:

Om lang met gereedschap te doen is gewoon
Gebruik waar het voor bedoeld is
 
Last edited:
En wat een doppen set aan gaat.
Ik heb ooit (30 jaar terug) een doppenset gekocht voor 25 gulden (LET OP) bij de Aldi en die heb ik nog steeds.
Ratel en zo werkt nog steeds goed en deze set heeft al heel wat sloperijen en auto's gezien. (revisie)
Post automatically merged:

Uiteraard wel in de loop der tijd gereedschap erbij gekocht maar altijd van het merk parkside
is gewoon goed spul voor relatief weing geld
Post automatically merged:

Ook met auto revisies (Hobby) heb je geen echt duur gereedschap nodig (Ik doe dit al 35 jaar)
Je moet alleen gereedschap wel gebruiken waar het voor bedoeld is en geen ratel als hamer gebruiken
Post automatically merged:

Bijvoorbeeld de Accu boormachine van parkside (20V) Daar krik ik zelfs auto's mee op
Dop op de schaar krik en omhoog met dat ding en dat doet hij al heel lang
Post automatically merged:

Om lang met gereedschap te doen is gewoon
Gebruik waar het voor bedoeld is
Klopt. Alleen ik ben toch over gestapt naar het juiste spul. Heb een gereedschap kist. En al het elektrische Gereedshchap slagmoeren boormachine gewoon makita. En de oude hbm spul en knipex tangen etc.
Je komt met goed gereedschap stukken verder.
Als je kijkt naar hoebeel mensbe geen cever ringen tangen hebben.
 
Alleen dan heb je ondertussen wel al 40 euro uit gegeven. ( 20 voor de kapotte en 20 voor de nieuwe)

Als je dan gelijk een betere setje had gekocht van 39,99euro had je er ook langer plezier van.

En wat heb je eraan als je setje kapot is, terwijl je hem op dat moment net nodig hebt.
Maar natuurlijk weet je overal een ander antwoord op.

Verder zeg ik ook niet dat gamma slecht spul is.. Is opzicht prima mee te leven.
Alleen bij Parkside zet ik wel me vraagtekens bij. En action ook.
Tsja, heel veel doppen gebruik je bijna nooit dus die slijten niet. En je 10, 15 en 17 raak je eerder kwijt dan ze stuk gaan. Dat je na een paar jaar eens een nieuwe ratel koopt lijkt me ook niet echt een ramp.

Ik heb in ieder geval nooit iets niet kunnen repareren vanwege kapot gereedschap. Maar goed, jouw situatie is met meerdere projectscooters ook heel anders dan de mijne. Dan zou ik ook wel Gedore kopen, zeker als je er blijkbaar veel geld aan kan besteden.
 
Last edited:
Je heb ook Gedore RED , is een stuk goedkoper , en zeker kwaliteits spul , ik sleutel bijna Dagelijks , en heb veel Kwaliteit gereedschap van af mijn 12e jaar ....
Ik vroeg vroeger al voor mijn verjaardag .... GEDORE Gereedschap.
 
Je heb ook Gedore RED , is een stuk goedkoper , en zeker kwaliteits spul , ik sleutel bijna Dagelijks , en heb veel Kwaliteit gereedschap van af mijn 12e jaar ....
Ik vroeg vroeger al voor mijn verjaardag .... GEDORE Gereedschap.

Bedankt voor die Gedore RED tip.
Dat gereedschap is wel iets voor mij.
 
Klopt. Alleen ik ben toch over gestapt naar het juiste spul. Heb een gereedschap kist. En al het elektrische Gereedshchap slagmoeren boormachine gewoon makita. En de oude hbm spul en knipex tangen etc.
Je komt met goed gereedschap stukken verder.
Als je kijkt naar hoebeel mensbe geen cever ringen tangen hebben.
Zeker als je profesioneel bezig bent en dus je geld moet verdienen met je gereedschap snap ik dat je het echte goede merk spul wilt hebben.
Maar ik word er gewoon onpasselijk van als men direct het goedkope spul afkraakt alsof iedereen het dure spul kan kopen.
Ook met het goedkope spul kun je hobbymatig heel ver komen en heel lang doen.
Het gebruik is gewoon heel belangrijk.
De meeste Brommers/scooters gaan ook geen ton of meer mee maar wil niet zeggen dat ze slecht zijn.(uitzonderingen daar gelaten)
Ze zijn er gewoon niet voor bedoeld.
 
ik heb van verschillende werkgevers doppensets van Mannesmann in m'n handen gedrukt gekregen, waar m'n collega's Gedore hadden, maar ik vond dit helemaal niet verkeerd. de koffer valt inmiddels uit elkaar, maar de (3/8) set van hetzelfde merk die ik inmiddels tig jaar (ruim 20) geleden heb gekocht, heeft me altijd trouw gediend en doet dat nog steeds bij alles wat ik ermee doe.
ik heb inmiddels heel veel accu/elektrisch gereedschap van Parkside en ook bitsetjes en ben hier zeer te spreken over.
vooral de accu-slagschroevendraaier krijgt aardig voor z'n kiezen als ik er mijn bootje mee leegpomp m.b.v. een wolfcraft boormachinepomp die volgens de fabrikant met boormachines van minimaal 600 watt betrieben mag worden.. de nieuwe "performance" accu-klopboormachine wordt van hetzelfde werk niet warm of koud..
 
Back
Top