Roi br0em 21 February 2004 #22 Originally posted by Folkert@MinaRally Maar dan moet je hem wel heel houden natuurlijk 8P Click to expand... Zo iemand moet GVD in een Fiat Panda rijden :'( :|
Originally posted by Folkert@MinaRally Maar dan moet je hem wel heel houden natuurlijk 8P Click to expand... Zo iemand moet GVD in een Fiat Panda rijden :'( :|
Lieuwe Super User 21 February 2004 #23 Vind die enzo dingen niet eens zo boeiend ... Die van die Nederlander is vetter
Neos2oo2Chris echoooo 21 February 2004 #24 vind ze allebij wel erg vet. 8) . maar die enzo is volgens mij wel effe FLINK duurder of niet ?
Q QuadraRacer Well-Known Member 21 February 2004 #26 Originally posted by Neo's2002Chris vind ze allebij wel erg vet. 8) . maar die enzo is volgens mij wel effe FLINK duurder of niet ? Click to expand... Jah, dat kun je wel zeggen jah ,scheelt 600.000 euris ofzo
Originally posted by Neo's2002Chris vind ze allebij wel erg vet. 8) . maar die enzo is volgens mij wel effe FLINK duurder of niet ? Click to expand... Jah, dat kun je wel zeggen jah ,scheelt 600.000 euris ofzo
tazmanian_devil r&r tuning 21 February 2004 #27 leuk projectje zet um maar bij mij voor de deur, dan mogen ze mijn beide rijdende scooters meenemen echt zonde man van zon bak
leuk projectje zet um maar bij mij voor de deur, dan mogen ze mijn beide rijdende scooters meenemen echt zonde man van zon bak
H Hessman Retired Bierkoerier 21 February 2004 #28 je betaalt bijna een miljoen voor een enzo.. stond tenminste op het prijskaartje bij kroymans.. voor die prijs heb je zon 4/5 360 modena's.. Superzonde, wat die maclaren heeft gedaan daar ?
je betaalt bijna een miljoen voor een enzo.. stond tenminste op het prijskaartje bij kroymans.. voor die prijs heb je zon 4/5 360 modena's.. Superzonde, wat die maclaren heeft gedaan daar ?
P Pasqual Well-Known Member 21 February 2004 #29 Originally posted by Neo's2002Chris 8P Click to expand... heeft het huis ook een ongeluk gehad 8P
Elwood. Well-Known Member 21 February 2004 #30 Huis staat wel recht alleen de auto staat op een hellingkje
P Pasqual Well-Known Member 22 February 2004 #33 Originally posted by wanksta1 haha erstig die foto' beter geven ze die dingen aan mij Click to expand... alsjeblieft....en dan ?
Originally posted by wanksta1 haha erstig die foto' beter geven ze die dingen aan mij Click to expand... alsjeblieft....en dan ?