Enzo's Evo Zip GESTOLEN!!! Help me!

Tering, klote voor je man daniel! ik lees het nu pas!

stelletje klere lijers!!
het word met de dag gekker in nederland.

ik heb thuis gelukkig een alarm systeem op mijn schuur en een zwaar groote rottweiler liggen :p dus mijn scooters zullen ze gelukkig niet zo snel kunnen mee nemen!

ik hoop echt voor je dat je hem terug vind, of dat je de daders te pakken krijgt, of natuurlijk geld beurt van de verzekering
 
ik denk dat je moet nadenken wat je zegt,

mensen moeten gewoon met hun tyfuspoten van andermans spullen afblijven, heel simpel..

jat iemand van mij iets, dan rij ik met alle plezier mn auto over hem heen, en steelt een zaak, winkel van mij dan pak ik het terug, mensen weten precies wat ik bedoel ;)

en voor de een is dit erg en voor de ander is iets anders erger.
sommigen hechten zich aan een scooter, de ander aan een horloge.

Precies
 
2e sbo scooter uit utrecht in een maand tijd

toeval bestaat niet. daders lezen mee op het forum ... komen op sprints/races ... weten precies welke scooter ze willen en gaan er dan voor.

lijkt me heeeeeeeel stug dat dit zomaar fftjes gebeurt ... eigenaar van de sbo racer doet volgens mij al 10 jaar mee in de racerij ... precies als die op huwelijksreis is word ineens zn scooter gejat .... vakantie was ook aangekondigd op dit forum
 
Inderdaad, aan zoiets zat ik ook te denken, dus dan maar proberen te achterhalen wie zijn mond misschien heeft open getrokken:S

Scooterfora's worden ook in de gaten gehouden..

Als jouw scooter aardig bekend was op dit forum, dan weten mensen uit de buurt dat jij een speciale scooter hebt. Die gaan weer lullen en uiteindelijk beland dat soort informatie bij de verkeerde mensen.
 
Hou je toch. Hoe spijtig het is je kunt bepaalde informatie gewoon hier niet neerzetten voor je eigen veiligheid en om je spul in je eigen bezit te houden! Erg jammer dat het zo gaat maar is niet anders.

Zo weet ik ook nog wel eens een project van een jongen die vertelde waar hij ongeveer woonde dit en dat en op advies van iemand later gewoon dat stukje weer weg gehaald.
 
En nou zie je opeens t licht ofzo?! Wat wil je anders als je dat soort informatie deelt met elke klaploper die op internet kan surfen.
 
geld zou je terug moeten krijgen van de verzekering,
je schuur valt gewoon onder je inboedel., want toen me SR in de fik was gevlogen kreeg ik ook 400 euro vergoed voor een paar spullen.

succes ermee
 
uit dit topic blijkt maar weer hoe hecht de "scene" is:W

hopelijk lezen degene die de daders kennen/zijn dit topic en praat er een zijn mond voorbij....
 
Heb even gekeken op 2dehands.be (Belgisch site) maar niks te vinden, srry...

Relaxed man, als het zo door blijft gaan maken ze iig minder kans om de onderdelen of de hele scooter te verhandelen via het internet.

Tegen alle forummembers die voor me meeduimen en kijken: :*

Had niet gedacht dat er zoveel mensen mij op deze manier steun zouden geven:)

Houd jullie op de hoogte!

Gr Enzo
 
heey enzo...je had het me al verteld op msn....echt vet klote voor je... ik weet niet of het wat helpt maar ik zal ook wels rondkijken in maastricht en rondom...aangezien ze het hier ook wel leuk vinden scoots te stelen....

iniedergeval suc6 dermee en khoop dat je hem/der nog wat van vindt
 
Heb nog niet gemeld maar bij deze, in de omgeving Eindhoven en Valkenswaard ook een oogje open houden, tevens check ik regelmatig Marktplaats, Speurders en het V&A gedeelte op Scooter-Fr**ks (;)).

Wanneer ik iets vind hoor je het direct, succes en hopelijk vindt je nog wat terug want dit is schandalig! Succes!
 
uit dit topic blijkt maar weer hoe hecht de "scene" is:W

hopelijk lezen degene die de daders kennen/zijn dit topic en praat er een zijn mond voorbij....


Hier wil ik even wat op zeggen.
Als een wat mindere forummer hier zou posten dat z'n scooter gestolen was, dan zou het ( denk ik) minder 'hecht' zijn. Dat mensen mee gaan zoeken ed.

No offence verder, maar Enzo is gewoon bekend binnen de scooterscene en op het scooterforum.net.

Iig succes met het vinden van je brommer!
 
denk ook dat er veel mensen zijn die zeggen dat ze mee zullen zoeken maar t gewoon niet doen, maar wel zeggen om 'vriendjes' te blijven
 
Back
Top