Vraag het aan Rik en Edwin zou ik zeggen:*Jasper V said:Grapjas, rik had je echt niet achter je kunnen houden hoor.
Btw, dit is het sobw gedeelte.
Pronk said:Jeeehj, Bitubo WC voorveer lek...:|
Speling tussen de gaspot en de veer, klein beetje olie gelekt, heb het nu weer vastgezet, binnenkort ff testen of ik nog wel druk heb. Anders heb ik een probleempje voor emmen denk ik :+
ThundeRRacing said:Vraag het aan Rik en Edwin zou ik zeggen:*
maakt verder niet uit!weet zelf wel
ThundeRRacing said:Als ik wist dat rikv rijsen en edwin kil geen koplopers waren liet ik ze niet voorbij de 2de reeks.
kut
had dus gewoon 4de kunnen weze
na jah volgende x beter
voor de rest was het wel leuk!
lekker lopen sporten met team thoms
Pronk said:Had...verkocht wegens geldnood
Pronk said:Had...verkocht wegens geldnood
Paulus said:volgens mij had jij zaterdags er nog moeite mee om twan nelissen bij te houden en dan zou je nu ineens rik en edwin achter je kunnen houden....
idd die wel maar rik van rijsen no way..Gomer_pyle said:Edwin is nog wel mogelijk hoor.
ik weet wel dat rik sneller is dan mij maar in die laatste 2 ronde`s ging dat niet lukken geloof me hij moest inmiddels vanachteren beginnen.robinho said:thunder racing now way dat je rik bij had kunnen houden..:S
maargoed..
Kerbinos said:Doel:
70cc tijden verpletteren})
-:-
Sander said:Ik heb de tijden gezien van de 70cc.. Ik denk persoonlijk dat een 51.xx wel te rijden is met een stnd scooter....
Gast, wordt eens wakker.ThundeRRacing said:ik weet wel dat rik sneller is dan mij maar in die laatste 2 ronde`s ging dat niet lukken geloof me hij moest inmiddels vanachteren beginnen.
maar maakt verder niet uit!
sorry dat ik op verkeerde topic heb gereageerd