This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Emmen/Pottendijk, 29 April 2006

[ir]http://webdisk.planet.nl/emaier/publiek/album/scooter%20race%20emmen%202006%20023.jpg[/ir]

en nog een rampen foto

Nou, ik zal t maar eens vertellen dan.

Training: scoot liep gewoon hard en ik ging ook goed, maar het was niet echt racen toen. Gewoon wie geluk had bleef zitten.

Quali: zelfde verhaal als training en had met m'n dunlop achter toch nog een 12e tijd gezet.

Wedstrijd: Super mooie start van plek 12 naar 7. Toen nog een plekje gepakt en lag het grootste gedeelte 6e en vond dit genoeg omdat rop en robbert achter me zaten. Maar toen ik zonder moeite plek 5 kreeg wou ik deze het liefst niet meer loslaten en ging ff een iets hoger tempo rijden om hem op het bochtige gedeelte kwijt te rijden. Helaas was dit plan al snel verstoord en de snelle-blinde-linkse bocht en crashte in de 1 na laatste ronde.

Dit was dus een zure dag voor mij, omdat ik deze 5e plek niet eens nodig had. Maarja Berghem dan maar he!!! :W

g-one said:
snelste ronde in de topscooterwestrijd by who and how fast.
"Voormalige3,14" waren niet zo blij met de dunlop bandjes geloof ik

Rene Kesselaar 48 : 7
RvR 47 : 8

zo daar istie weer, was me een weekendje. Vrijdag lekker getraind en wat met de afstelling en vering gespeeld, s'avonds met onzer kornuiten naar vd Valk ook erg plesant.
Vandaag wedstrijd, viel erg tegen omdat het weer erg slecht was (zie voorgaande foto's) geen training gereden, kwali 5 rondes met als beste tijd een 1.07. Gelukkig was de wedstrijd zelf droog, kon alleen wat slecht in mn ritme komen en reed Kil me voorbij in laatste ronde (netjes gereden trouwens Edwin) toch 5e geworden (snelste tijd 49.2) en m'n plekkie in het kampioenschap behouden.

Al met al, vrijdag was super zowel rijden als hotel enz, zaterdag was wat minder... Next time better.

ps. Mijn complimenten voor Tino en z'n rijders, 3 podium plekken. Een mooi resultaat na het teleurstellende Brakel, ga zo door zou ik zeggen.

Ik vond het trouwens wel een beetje flauw van Valentino dattie vrijdag niet effe een paar rondjes op Rik z'n machine stapte, had ik hem mooi het nakijken kunnen geven... maja ofdat dat gelukt was blijft nu gissen natuurlijk

ik ook maar wachten op hem,

vrijdags ook leuk, opdorp gaat het rechte stuk op. ik duik in ze slipstream met me standaartscooter, en eidne van het rechte stuk rem ik hem weer naast hem en duik de bocht eerder in. toch leuk

topscoot again faster as expi, very nice.

@ dani vrijdag nog kunnen knallen met de 70, zo ja times and speed??