This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Elias'Sprintframe

@Ruud H: Thx! :*

@Project Phantom: Voorin komt een 10" velgje .
Frame word helemaal gepolijst, misschien als er ooit nog geld over is, frame laten verchromen in blackchrome..
 
het is ook de foto die het wat verdraait en omdat hij ook schuin staat

Mja, als maar op de foto zo is dan in het echt. Anders komt onbalans in het frame en dat kan wel erg worden zoals bij "dood frame".

Vind het echt super mooie frame mooie strakke buigend lijnen Word frame nog gestraald of?
 
Best zwakjes en wiel niet in lijn?

Man man dat frame is zo krom als een hoer! het ziet er qua looks inderdaad goed uit maar van de constructie klopt geen ene moer.
De 3 buizen die naar het balhoofd lopen staan alle scheef, onderste blokophanging is niet degelijk in de zin van niet stevig.. om over de rest nog niet te spreken.
Dingen zijn of niet goed doorgelast of er is daadwerkelijk door heen gelast.

Ik vind het echt onwijs kut voor je dat je er zoveel voor betaald hebt en helaas zelf niet de kennis hebt om een frame zelf te maken, want dit is erg veel geld voor wat oud ijzer.
Ergens hoop ik dat je met dit frame niet door de keuring komt, waarom? omdat het gewoon niet deugd!

Iig succes met de opbouw voor komend seizoen!
 
Mijn specificaties +pippi+ :
Lengte: 1.85m
Gewicht: 64kg

Ik ben zelf ook rond de 1.85m (alleen weeg wat meer :+)
en ik pas ook op mijn streetmagic frame'pje dus dan lukt het jou ook wel,
ik denk dat die niet veel groter is als jou frame als ik het zo zie?
 
@ Wesley S.: Ophangpunten lijken niet zo stevig. Maar heb er al 120kg op gehad, en dat hield het gewoon perfect. Fotoshoot is altijd welkom hoor :-:!

@ Dennis: Misschien dat er een alu versie van komt, moet nog even zien of ik met dit frame kan rijden . Zo niet, dan komt er gewoon lekker strak een alu framepje.

@ Pepijn: Als er niet verantwoordelijk mee kan worden gereden, dan komt er gewoon een nieuwe versie. Het is wel zo dat de 3 buizen niet allemaal even recht zijn, maar het balhoofd staat gelukkig wel recht..

@ Thys: Heb er al een paar keer opgezeten, en qua lengte is die perfect. Als het blijkt dat die toch iets te kort is, dan kan er altijd nog worden gespeeld met de lengte van de stuurclamp.

Thx voor de reacties :W
 
nog eens een naamgenoot se en het ziet er allemaal sgoon uit hoppelijk heeft hij ook wat pk's eh !
 
Dat dit frame op sommige punten krom is klopt, de bovenste buis wijkt ook meer naar links bij het balhoogfd. Maar zoals al gezegt, balhoofd is wel recht. En als er totaal niet mee te rijden valt gaan we gewoon naar een bepaald persoon toe om even geld te halen. Voor 250 euro mag je toch wel een goed recht frame verwachten?

En ik zou gewoon met deze voorvork + velg blijven rijden Elias. Dit is toch vele malen lichter dan dat gare zenith geval, denk aan remmerij etc. En die scooter moet maar gauw weer bij jou in de schuur komen te staan want dan kunnen we er even gauw aan knutselen :W