Hoii,
Ik heb sinds gister mijn 2e zip en gister starte hij bijna meteen met de elektrische start zonder gas bij te geven, maar nu 1 dag later moet ik gas bij geven om hem te starten.
Ik had dit ook bij mijn vorige zip en vraag me af hoe dit kan?
Een scooter moet zondermeer zonder gas te geven starten.
Carburateur schoon maken.
Choke controleren op werking.
Luchtschroef goed inregelen bij warme motor en niet klakkeloos op 1,5 slagen uitdraaien en er dan van uitgaan dat het wel oké zal zijn.
Bij een tweedehandse scooter is het altijd aangewezen om een grote beurt te doen want je weet namelijk niet hoe de vorige eigenaar hiermee om gegaan is.
Een scooter moet zondermeer zonder gas te geven starten.
Carburateur schoon maken.
Choke controleren op werking.
Luchtschroef goed inregelen bij warme motor en niet klakkeloos op 1,5 slagen uitdraaien en er dan van uitgaan dat het wel oké zal zijn.
Bij een tweedehandse scooter is het altijd aangewezen om een grote beurt te doen want je weet namelijk niet hoe de vorige eigenaar hiermee om gegaan is.
Wat moeten we hier nu op antwoorden?
Deze morgen stond een vrachtauto met pech op de weg, ik neem aan dat toen hij thuis of op z'n bedrijf wegreed de vrachtauto het ook nog goed deed.
Wat moeten we hier nu op antwoorden?
Deze morgen stond een vrachtauto met pech op de weg, ik neem aan dat toen hij thuis of op z'n bedrijf wegreed de vrachtauto het ook nog goed deed.
Er was letterlijk een tijd vóór en een tijd na Einstein. Zijn relativiteitstheorieën veranderden de tijd van een vaste en onveranderlijke grootheid in een elastisch verschijnsel dat van snelheid wisselt, afhankelijk van waar wij ons bevinden.
Scooterdealers hebben ook al langer in de gaten dat tijd rekbaar is.
Werken een uurtje aan het schoonmaken en controle van @Zippie11 's carburateur en rekenen er 3.
moet je eens naar een autogarage/schadebedrijf gaan.. daar rekenen ze per 7 minuten.....
2 eenheden om een logo op een deur te plakken!....
en ik moet mandagen registers inleven voor ik een factuur betaald krijg....TOP
Ben blij dat ik bij een garage kom en je vraagt of ze iets willen doen, bv uitlijnen, na het vervangen van de banden, omdat de auto naar links trekt.
Het bleek niet nodig te zijn, dus is het ook niet uitgevoerd, stap maar in, proefrit gemaakt met de monteur, rijden en remmen is nu goed.
En zo zijn er wel meer voorbeelden.
Maar zulke scooterdealers zullen er toch ook wel bestaan ?
De indruk is dat het allemaal oplichters zijn, dat komt, denk ik, omdat alleen de negatieve ervaringen op internet geplaatst worden.
En zo zijn er wel meer voorbeelden.
Maar zulke scooterdealers zullen er toch ook wel bestaan ?
De indruk is dat het allemaal oplichters zijn, dat komt, denk ik, omdat alleen de negatieve ervaringen op internet geplaatst worden.
Dat klopt inderdaad.
Een zelfstandige kan nu eenmaal niet alles voor nop doen er moet immers ook iets op zijn brood.
Verder, verdiep je maar eens in de kosten die bijvoorbeeld een scooter zaak moet maken of de rest van de werkzaamheden die een zelfstandige moet doen om zijn klanten uberhaupt te kunnen bedienen.
Waar ik persoonlijk meer moeite mee heb is dat de internet scooteronderdelenshops floreren terwijl de lokale scooterzaken nauwelijks het hoofd boven water kunnen houden omdat iedereen liever op de courier van Post-nl wacht dan even om de hoek de scooterzaak z'n kaas op de boterham gunt.